داعش، مزدورانی برای تغییر ارزشهای خانواده

سید حسین سیدی
داعش

اگر چه داعش و گروههای تروریستی، کشت و کشتاهای زیادی را به وجود آوردند و خدمات بسیاری را به اربابان خود کردند؛ اما تغییر ارزشهای اسلامی و انسانی خاواده ، بیشترین خدمتی بود که توسط این گرگهای گوسفندنما به شیاطین مستکبر، انجام شد. به عبارت دیگر، آمریکا و صهیونیسم جهانی، آنچه را که در فرهنگ منحط و شیطانی خود داشتند، تحت نام اسلام، روانه سرزمینهای اسلامی کردند.
 قران در وصف منافقان می فرماید: «
وَ إِذَا لَقُواْ الَّذِينَ ءَامَنُواْ قَالُواْ ءَامَنَّا وَ إِذَا خَلَوْاْ إِلىَ‏ شَيَاطِينِهِمْ قَالُواْ إِنَّا مَعَكُمْ[بقره/14] و چون با كسانى كه ايمان آورده ‏اند ديدار كنند گويند: ما ايمان آورديم، و هنگامى كه با شيطان‏هاى خود (سران کفر و شرک) خلوت كنند گويند: بى ‏ترديد ما با شماييم‏.» طبق این آیه، داعشیان با همکاری منافقانه خود با سران کفر جهانی، یکی بودن خود را به آنها اعلام می کنند. واضح است که آنها نیز از این خوش خدمتی، بیشترین بهره را برده و سعی در تخریب فرهنگ اسلام عزیز دارند.
دشمنان اسلام می دانند که اسلام بر نهاد خانواده خیلی تاکید دارد، آنها برای منحرف ساختن این نهاد مقدس، همچون فرهنگ منحط خود، از یک خانواده جعلی و غیر انسانی، تحت نام جهاد نکاح، حمایت نموده، و شاید هم خودشان، آن را به داعشیان معرفی کرده اند.

دشمنان اسلام با حمایت از داعش و کارهای آنان مثل جهاد نکاح، زمینه را اینگونه ترسیم کرده اند که دیگر کسی از مسلمانان نگوید: در کشورهای شما آمار بچه های نامشروع زیاد است؛ زیرا در آنموقع خواهند گفت که آیا جهاد نکاح داعشی در کشورهای اسلامی، و نسل جدید تولد یافته از آنان، طبق فرهنگ اسلام خودتان، مشروع است؟
دیگر ادامه ندهیم. تاسف بار است...

Share