نقش حجاب در تصورات جنسی

حجاب و پوشش

نگاه كه هرزه باشد ، حجاب هم كه داشته باشی ، آنجور كه می خواهند تصورت می كنند .. پس فكری به حال مغزهای فاحشه كنیم نه حجاب .. با توجه به متن بالا حجاب برای دختران فایده ای هم دارد؟ چی دارین بگین؟
این حرف شبیه حرف روشن فكر مئابان است ، كسانی كه در واقع روشن فكر نیستند ولی خود را به روشن فكری زده اند تا دین و ایمان مردم را از دست بگیرند خطر این افراد به مراتب بیشتر از خطر سایر اقشار جامعه است. اینان جملات خود به گونه ای تزیین می كنند كه شنونده در مرحله اول فكر می كند كه راست می گویند و حرفی دقیقتر از این نمی شود پیدا كرد ولی بعد از این كه كمی تفكر و تعمق در مساله كرد پی می برد كه این حرفی است كه شخص فرزند مرده را نیز به خنده در می آورد.
اینكه باید فكری به حال مغزهای فاحشه بكنیم درست است ولی این سوال در اینجا مطرح است كه مغز از كجا و به چه علت فاحشه شده تا ما به فكر علاج آن باشیم.مطمئنا یكی از علت های این كار و فاحشه شدن مغز بد حجابی و بی حجابی است .
مغز و به تعبیری قلب آن چیزی را كه دیده و چشم می بیند درخواست و تمنا می كند چشم هرگز چیزی را كه ندیده درخواست نمی كند، به نظر شما تصور چه چیزهایی برای مغز راحت تر است آیا چیزی كه هر روز در مقابل شما است یا چیزی كه در عمرش او را ندیده.
مطمئنا جواب شما هم همان جوابی است كه در ذهن ماست ذهن چیزهایی كه همیشه دم دست است و به راحتی قابل دسترسی است خیلی راحت تر تصور می كند. پس یكی از عوامل فاحشه شدن مغزها همین بد حجابی می باشد.
شاید در ذهن شما این باشد چون كه مردم از لحاظ حجاب در تنگنا بودند این طور حساسیت ایجاد شده و گرنه در كشوری همچون آمریكا و ... این چنین حساسسیتی نسبت به جنس مخالف نیست چون كه آزاد بوده اند ، دیگر عادی شده و مغزها هم فاحشه نشده.
جواب این است كه اولا: از كجا می گوییم مغزها فاحشه نشده آیا آمار فساد های اخلاقی كه هر روز گزارش می شود نشان از مغزهای آلوده ندارد اگر فكری آلوده نباشد دست به چنین كارهایی نمی زند.
ثانیا: دین اسلام خواسته كه این حساسسیت از بین نرود اسلام می خواهد رابطه بین زن و مرد طوری باشد كه نسبت به هم بی احساس نباشند . در مصاحبه تلویزیونی پخش زنده از یك خانم غربی كه از لحاظ حجاب در هیچ گونه محدودیتی نبود پرسیده شد كه اگر قرار باشد از شما سگ یا شوهر شما را به زور از دستتان بگیرند كدامش را حاضرید تحویل دهید. جوابی كه گفت این بود: شوهرم را از دستم بگیرید ولی با سگم كاری نداشته باشید.
ولی اسلام می خواهد این حساسیت همیشگی باشد و خانواده ها محكم.
دوست خوبم: حجاب در واقع مصونیت ایجاد می كند تا دختر در مقابل مغزهای فاحشه در ایمنی كامل باشد. جواب این سوال شما یك جواب كاملا تجربی است ، مردم دختری را كه با حجاب است اصلا جرات نمی كنند كه به او نگاه كنند تا چه رسد به اینكه او را تصور گنند برفرض هم اگر كسی نگاه كرد نمی تواند بدن او را تصور كند چون كه فقط صورت او نمایان است و این هم یك چیز عادی است. در مقابل دختری كه بدون حجاب است در واقع به مردم این اجازه را می دهد كه مرا تصور كنید و بیننده هم به راحتی می تواند او را تصور كند.
با این توضیحات می توان فوائد زیر را برای حجاب دانست
1- بهداشت روانی اجتماع و كاهش هیجان‏ها و التهاب جنسی كه سبب كاهش عطش سیری ناپذیری شهوت است.
2- تحكیم روابط خانوادگی و برقراری صمیمیت كامل زوجین.
با رواج بی حجابی و جلوه گری زن، جوانان مجرد، ازدواج را نوعی محدودیت و پایان آزادیهای جنسی خود تلقّی میكنند وافراد متأهل هر روز در مقایسه‏ای خطرناك میان آن چه دارند و ندارند، قرار می گیرند. این مقایسه‏ها، هوس را دامن زده و ریشه زندگی را می سوزاند.
3- استواری اجتماعی و استیفای نیروی كار و فعالیت.‏ دختر و پسری كه در محیط كار و دانشگاه تحریك شهوانی شوند، از تمركز و كارآیی آن‏ها كاسته میشود و حكومت شهوت بر اجتماع سبب هدر رفتن نیروی فكری و كاری است.
4- بالارفتن ارزش واقعیت زن و جبران ضعف جسمانی او . حیا، عفاف و حجاب زن میتواند در نقش عاطفی او و تأثیرگذاری بر مرد مؤثر باشد. لباس زن سبب تقویت تخیل و عشق در مرد است و حریم نگه داشتن یكی از وسائل مرموز برای حفظ مقام و موقعیت زن در برابر مرد است.
اسلام حجاب را برای محدودیت و حبس زن نیاورده، بلكه برای مصونیت او توصیه كرده است، زیرا اسلام راضی به حبس، ركود و سركوبی استعدادهای زن نیست، بلكه با رعایت عفاف و حفظ حریم، اجازه حضور زن را در اجتماع داده امّا از سوء استفاده شهوانی و تجاری منع كرده است.
در واقع حجاب موجب محدودیت، مردان هرزه میباشد كه در صدد كام جوییهای آزاد و بی حد و حصر هستند و مصونیت زنان از دست این گروه از مردان منظور است.
دوست عزیزم: خواهش ما این است كه این نوع جملات را بدون دلیل و تفكر نپذیرید. نگویید كه این جملات را می خوانم و در من تاثیر نمی گذارد مطمئنا تاثیر دارد ولی خود را كم كم نشان می دهد .
موفق و پیروز باشید.

 

Share