پیام رهبر معظم انقلاب به بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز

پیام رهبر انقلاب؛
پیام رهبر معظم انقلاب

دعوت به نماز، دعوت به زیباترین جلوه های زندگی است، زیرا نماز، فصلی از زندگی است که در آن انسان در برابر آفریننده و دارنده ی همه ی نیکیها و زیبائیها، به عرض نیازی عاشقانه میپردازد و بر عیار زیبائی و نیکی روان و دل خویش می افزاید

به گزارش خبرنگار ضیاءالصالحین، حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی به بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز، با تأکید بر لزوم بکارگیری همه ی امکانات برای دعوت به نماز، افزودند: برگزارکنندگان این گردهمایی سالیانه، این توفیق بزرگ الهی را قدر بدانند و با پافشاری بر این خط مستقیم، بدانند که خدا با صابران و استقامت ورزان است.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
دعوت به نماز، دعوت به زیباترین جلوه های زندگی است، زیرا نماز، فصلی از زندگی است که در آن انسان در برابر آفریننده و دارنده ی همه ی نیکیها و زیبائیها، به عرض نیازی عاشقانه میپردازد و بر عیار زیبائی و نیکی روان و دل خویش می افزاید. این حجم عظیم و زبان مؤثرِ توصیه به ذکر و نماز در قرآن و حدیث، نشانه ی همین ویژگی در دعوت به نماز است. بندگان صالح و نیکوکار خداوند باید این را درسی برای خود بدانند و به نماز دعوت کنند. مسئولان مؤمن در نظام اسلامی باید امکانات گسترده ی خود را در خدمت این دعوت بگذارند. روحانی، معلّم، مربّی، مدیر و مسئول در همه جا مخاطبان و دائره ی نفوذ خود را به این سو بکشانند و از آنان دعوت کننده به خدا و نماز بسازند.
شما برگزارکنندگان این گردهمایی سالیانه بویژه عالم مجاهد و با اخلاص حجة الاسلام آقای قرائتی، این توفیق بزرگ الهی را قدر بدانید و بر این خط مستقیم پای بفشارید و بدانید -و می دانید- که خدا با صابران و استقامت ورزان است.
والسلام علیکم و رحمة الله
سیّد علی خامنه ای   
۲۹ آذر ۱۳۹۶  

 

Share