تحقق شعارسال در گرو توجه به حقوق کارگر است

خطبه های نماز جمعه تبریز؛
خطبه های نماز جمعه
امام جمعه موقت تبریز: همه مسائل سرمایه‌ گذاری قابل قبول است ولی توجه به کارگر و احقاق حقوق آنها اصلی‌ ترین راه رونق‌ بخشی به تولیدات داخل کشور است.

به گزارش خبرنگار ضیاءالصالحین به نقل از مهرشحوزه, حجت ‌الاسلام احمد مطهری ‌اصل ظهر امروز جمعه در خطبه های نماز جمعه تبریز که با حضور پرشور و باشکوه مردم در مصلی اعظم تبریز برگزار شد ابراز داشت: در هفته گذشته شاهد سفر مسئولان اجرایی کشور به تبریز و استان آذربایجان شرقی بودیم که امیدواریم وعده های داده شده به مردم محقق شود.
وی سپس با بیان اینکه باید مشکلات اشتغال و اقتصادی مردم حل شود، ادامه داد: امیدواریم مسئولان برای اجرایی شدن مصوبات سفرهای استانی تلاش کنند.
مطهری اصل با اشاره به اینکه مردم منتظر تحقق وعده ها هستند، ابراز داشت: باید شاهد رونق اقتصادی در کشور باشیم، مردم منتظر حل شدن مشکلات اقتصادی و رفاه خود هستند.
امام جمعه موقت تبریز سپس به روز معلم و سالروز شهادت شهید مطهری اشاره کرد و با بیان اینکه مشکلات معلمان در کشور حل شود، افزود: اگر مشکلات در زمینه آموزش و پرورش حل شود، در سایر بخش‌ های جامعه کمتر با مشکل روبه‌ رو خواهیم شد.
وی با بیان اینکه اگر به معلم، انتخاب معلم و مسوولان اجرایی آموزش و پرورش توجه نشود با مشکلاتی روبه‌ رو خواهیم شد، افزود: امیدواریم مسوولان به بحث تحول آموزش توجه داشته باشند.
مطهری اصل با اشاره به اینکه همچنین هفته کار و کارگر را در پیش داریم، افزود: همه مسائل سرمایه‌ گذاری قابل قبول است ولی توجه به کارگر و احقاق حقوق آنها اصلی‌ ترین راه رونق‌ بخشی به تولیدات داخل کشور است.
وی با تاکید بر اینکه تحقق شعارسال در گرو توجه به حقوق کارگر است، گفت: باید به کارگر بها داده شده و مشکلات این قشر حل و فصل شود.
وی همچنین به برنامه جدید دشمن برای ناامن سازی کشور نیز اشاره کرد و افزود: پروژه جدید دشمن مقابله با مجریان قانون در داخل کشور است.
امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه مردم از سپاه پاسداران، نیروهای مسلح‌ و به خصوص نیروی انتطامی حمایت می کنند، گفت: مردم از نیروهای تامین امنیت می خواهند بیشتر از این برای ایجاد امنیت تلاش کنند.
وی با تاکید بر اینکه پروژه جدید دشمن مقابله با مجریان قانون از جمله نیروی انتظامی است در حالی که امنیت داخلی به علت خون‌ پاک شهدا رقم خورده است، گفت: مردم ما بصیرت دارند ولی دشمن در هفته‌های اخیر علنی این پروژه را اجرا کرده است.

 

 

Share