دشمن تلاش میکند تا با تبلیغات دروغین دنیا را علیه ایران اسلامی متحد کند

خطبه های نماز جمعه تبریز؛
خطبه های نماز جمعه تبریز
هم‌ پیمانی آمریکا و صهیونیسم به کمک برخی رژیم‌ های عربی به سرکردگی رژیم منحوس سعودی روشی برای دشمنی با ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ضیاءالصالحین به نقل از مهر, حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم ظهر امروز جمعه در خطبه های نماز جمعه تبریز که باحضور پرشور و باشکوه نمازگذاران این شهر در مصلی اعظم امام خمینی تبریز برگزار شد، افزود: نمایش چند روز گذشته نخست وزیر رژیم صهیونیستی خنده دار بود و کاملا دروغ بود.
وی سپس ادامه داد: این نخست‌ وزیر اسرائیل غاصب سابقه اجرای نمایش‌ های مضحک تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه خود دارد.
امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه هفته پیش نیز وی یک نمایش دیگر را ترتیب داد که طی آن با نشان دادن قفسه‌ ای از پرونده و یک مجموعه سی‌ دی، مدعی شد ایران با وجود تعهدات بین‌ المللی، به طور پنهانی در حال ساخت کلاهک هسته‌ ای است‌، ابراز داشت: تمامی این ادعاها و مباحث دروغ است.
وی با بیان اینکه دشمن تلاش میکند تا با این تبلیغات های دروغ دنیا را علیه ایران اسلامی متحد کند، ادامه داد: این داستان سرایی ها هرگز اراده ملت ایران در برابر دشمن را از بین نخواهد برد.
حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه  این نمایش مضحک بخشی از پروژه ایجاد جنگ روانی علیه کشور توسط مثلث آمریکا، آل‌سعود و رژیم صهیونیستی بوده و در آن شکی نیست، گفت: هم‌ پیمانی آمریکا و صهیونیست‌ ها به کمک برخی رژیم‌ های عربی به سرکردگی رژیم سعودی روشی برای دشمنی با ایران است.
وی سپس به روز کارگر اشاره کرد و افزود: کارگران نقش مهمی در ارتقای تولید ملی دارند. آنها رکن تولید در ایران هستند و باید از کارگران حمایت شود.
امام جمعه تبریز سپس به روز معلم نیز اشاره کرد و گفت: باید از معلمان حمایت کرده و قدر آنها را بدانیم.
وی گفت: باید مشکلات معیشتی معلمان را کاهش دهیم. 

 

Share