حمله موشکی نیروهای مقاومت سوریه به قلب اسرائیل یک توفیق الهی است

خطبه های نماز جمعه تبریز؛
خطبه های نماز جمعه تبریز
امام جمعه تبریز: امیدواریم طبق فرمایش مقام معظم رهبری تا چند سال آینده اثری از رژیم صهیونیستی بر روی زمین نماند.

به گزارش خبرنگار ضیاءالصالحین به نقل از مهر, حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم ظهر امروز جمعه در خطبه های نماز جمعه  تبریز به خروج آمریکا از برجام اشاره کرد و گفت: خوشبختانه برجام نشان داد که دشمنان جمهوری اسلامی از قبیل آمریکا و اسرائیل قابل اعتماد نبوده و نیستند، مقام معظم رهبری در زمان مذاکرات فرمودند که فریب لبخند دشمن را نخوریم.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه خروج آمریکا از برجام در حالی بود که از ایران امتیازهایی طلب و تحریم های جدیدی علیه ملت و کشور ما اعمال کرد، افزود: شرایط فعلی به گونه ای است که می بینیم نتیجه اعتماد به آمریکا در مذاکرات هسته ای به پاره کردن برجام ختم شد.
وی، حمله موشکی نیروهای مقاومت سوریه به قلب اسرائیل را یک توفیق الهی دانست، ادامه داد: روزهای گذشته برادران ما در سوریه بیش از ۵۰ موشک را در پاسخ به تجاوزگری های اسرائیل به قلب این رژیم صهیونیستی زدند، امیدواریم طبق فرمایش مقام معظم رهبری تا چند سال آینده اثری از رژیم صهیونیستی بر روی زمین نماند.
آل هاشم در ادامه با بیان اینکه اگر قرار باشد با آمریکا و همپیمانانش در خصوص مقابله به مثل در مسئله برجام برخورد شود بایستی در این برخورد صدای واحد مردم و مسئولان به گوش برسد، گفت: همه آحاد جامعه اسلامی از احزاب و گروه های سیاسی تا مسئولان بایستی نشان دهیم که نتیجه خروج از برجام نه تنها به سود ایران بلکه این حرکت به ضرر آمریکا خواهد بود.
امام جمعه تبریز، ماه ها تبلیغات رئیس جمهور برای خروج از برجام را شکست منطق مذاکره در جهان و جوامع غربی عنوان کرد، بیان داشت: جمهوری اسلامی در موضوع برجام با نرمش قهرمانانه توطئه ایران هراسی را با اتخاذ نرمش خنثی ساخت.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه آمریکا در مذاکرات هسته ای این را ثابت کرد که به هیچ عهدی پایبند نیست، ابراز داشت: آمریکایی ها هدف بر هم زدن بازی خودساخته ای دارند که با ایجاد گروهک های تروریستی داعش بر اعمال خبیث خود سرپوش بگذارند.
وی در ادامه سخنان خود به برگزاری موسیقی زنده در رستوران ها اشاره کرد و یادآور شد: آنقدر که خود را مشغول ترویج کنسرت کرده ایم که از اجرای موسیقی زنده در رستوران ها غافل هستیم و برگزار کنندگان آن حرکت را جزو برنامه های تبریز ۲۰۱۸ می دانند در حالی که با این حرکت آمال ما را زیر سوال برده اند.
آل هاشم با اشاره به این که قوه قضائیه و نیروی انتظامی به فروش سگ ورود پیدا کنند، گفت: متاسفانه در خیابان دامپزشکی خرید و فروش سگ با این وسعت انجام می گیرد متاسفم از این حرکت، خرید و فروش سگ در شهری همچون تبریز شان این شهر را زیر سوال می برد امیدواریم دستگاه های مربوطه با این حرکت برخورد لازم را انجام دهند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اهمیت حفظ محیط زیست خاطرنشان کرد: همانطور که از محیط زیست و محیط اطرافمان لذت می بریم بایستی به همان اندازه به حفظو حراست از آن نیز متعهد باشیم و سعی کنیم ضمن سالم نگه داشتن اجازه ندهیم خدشه ای به آن وارد شود.

 

Share