ترانه انگلیسی عاشورایی بعد از تو/ After you با زیرنویس فارسی

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل ترانه انگلیسی با موضوع عاشورای حسینی23.15 مگابایت
آهنگ انگلیسی "بعد از تو" از "وِتر" با موضوع عاشورای حسینی با زیرنویس فارسی

ترانه انگلیسی عاشورایی بعد از تو/ After you با زیرنویس فارسی

ترانه انگلیسی عاشورایی "بعد از تو" از "وِتر" را با موضوع شب عاشورا با زیرنویس فارسی تقدیم شما عزیزان می کنیم.

ترانه انگلیسی عاشورایی بعد از تو/ After you با زیرنویس فارسی

معرفی سالار شهیدان امام حسین علیه السلام به جهان مسلما از بهترین اقدامات در جهت صلاح بشریت و ظهور منجی مصلح شمرده می شود و استفاده از هنر و رسانه قوی ترین ابزار برای این منظور شمرده می شود. امروزه به جرات می توان گفت یکی از پر مخاطب‌ ترین قالب‌ های هنری در جهان موسیقی است که تاثیر غیر قابل انکاری در جوامع و بخصوص جوانان دارد. استفاده از این ابزار قدرتمند میدانی است که تا بحال از تفکر دینی ناب خالی مانده و اغلب در دست افکار پوسیده و دنیازده بوده است.

پس از نامه ی مهم امام خامنه ای به جوانان غربی که به letter4u معروف شد، گروه هنری وِتر بر آن شد تولید آثاری موسیقایی به زبان انگلیسی و با تمرکز بر ذائقه ی مخاطب جوان غربی را در دستور کار قرار دهد که پس از فراز و نشیب‌ های فراوان، اولین اثر از این مجموعه به نام After You تحت نام هنری Vetr# به مرحله ی انتشار رسید.

حکایت غم انگیز کربلای سیدالشهداء و گفت و گوی اصحاب با آن حضرت در شب عاشورا موضوعی است که دست مایه ی تولید این ترانه انگلیسی قرار گرفته است. ایده‌ ای که برگرفته از یکی از روضه‌ های پر تکرار استاد علیرضا پناهیان درباره ی حضرت اباالفضل العباس علیه السلام بوده است و در مراحل تولید هم توانسته در مضمون و محتوا از نظرات وی بهره‌ مند شود.

متاسفانه با توجه به انحصار رسانه‌ ای در غرب و تسلط اربابان باطل، رساندن پیام‌ های حق به گوش جهانیان با دشواری‌ های جدی روبروست که کمک تک تک شما را می‌ طلبد. از این رو هر کس بتواند در این مسیر قدمی بردارد و این پیام را به گوش اهلش برساند، قطعا سهمی در ادامه راه امام حسین علیه السلام و حضرت زینب کبری سلام الله علیها، نجات بشریت و زمینه‌ سازی ظهور و اطاعت از امر ولی زمان برده است.

ترانه انگلیسی عاشورایی «بعد از تو»

جهت دانلود و تماشای فیلم ها و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع ( از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و ... ) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share