صفحه یادداشت احد شيردل

استقامت در سختی ها در «کهف حصین اهل بیت(علیهم السلام)» و رهایی از جلوه های دنیایی

آیت الله میرباقری در ادامه جلسه قبل بیان داشت که بر اساس قرآن کریم سه دوره زمانی بر اصحاب کهف گذشته است: دوران تقیه، دوران اعتزال، دوران پناه بردن به کهف. در واقع این داستان بشارتی برای نبی اکرم ﷺ است چرا که همانند آن در امت حضرت نیز اتفاق خواهد افتاد که بعد از ایشان دشمنان حضرت تا زمان ظهور، امت ایشان و همه مردم را به بت پرستی دعوت خواهند نمود. برای مقابله با این جریان کفر خدای متعال بشارت کهف حصینی را به حضرت دادند که همان اهل بیت ایشان می باشد.

تصویر کوچک(اجباری): 
کربلا
Share

شام غریبان بر اهل بیت (علیهم السلام) چه گذشت؟!

شام غریبان بر اهل بیت(ع) چه گذشت؟!

              (بسم الله الرحمن الرحیم)

سال 61 ه.ق عصر روز دهم محرم لشكر یزید بعد از این كه امام حسین (علیه‌السلام) را به شهادت رساند به دستور فرماندهان خود دست به غارت و آتش زدن خیمه‌ها و آزار و اذیت خاندان نبوت زدند.

آن نامردان به سوی خیمه‌های حرم امام حسین (علیه‌السلام) روی آوردند و اثاث و لباسها و شتران را به یغما بردند و گاه بانویی از آن اهل‌بیت پاك با آن بی‌شرمان بر سر جامه‌ای در كشمكش بود و عاقبت آن لعنت شدگان الهی جامه را از او می‌ربودند.

تصویر کوچک(اجباری): 
شام غریبان
Share

روشنگري پيشگيرانه مهمترين راه مقابله با شبه جنبش هاي معنوي

شبه جنبش هاي معنوي و عرفان هاي کاذب حجم عظيمي از تبليغات را آغاز کرده اند. در دو دهه اخير ميليون ها نسخه کتاب با صدها عنوان مختلف، ده ها مجله زرد و پرتيراژ، صدها سايت، هزاران محفل و حلقه و جلسه رسمي و غير رسمي و موسسات متعدد مشغول بوده اند تا معنويت هاي نوظهور را ترويج کنند.

تصویر کوچک(اجباری): 
جنبش هاي نوظهور
Share

امام خمینی(ره) منتقد اسلام رحمانی

تغییر باورها و ارزش های مردم بر اساس شاخص های اسلام رحمانی، نیروی معجزه گری را که بزرگ ترین انقلاب قرن بیستم را خلق کرد، از نقش آفرینی در عرصۀ سیاسی و بین المللی حذف می کند.
حجت الاسلام حمیدرضا مظاهری سیف، رئیس مؤسسه بهداشت معنوی یادداشتی نوشته است که در ادامه می آید:
امام خمینی (ره) همه دنیا را بر پا به عشق می دید، (مصباح الهدایه، ص ۷۱) زیرا ازنظر او خداوند سرچشمۀ بی پایان عشق بود (مصباح الهدایه، ص ۴۴-۴۵) و فطرت انسان را با عشق سرشته بود. (چهل حدیث، ص ۱۸۳)

تصویر کوچک(اجباری): 
حجت الاسلام حمیدرضا مظاهری سیف
Share

معنویت و آینده

معنویت یکی از مؤلفه های مهم حیات بشری است. پس از آنکه در دوره رنسانس معنویت و دین به تدریج کنار گذاشته شد؛ سرانجام با یک چرخش، بشر به سوی معنویت بازگشت. بنابراین معنویت از زندگی بشر حذف شدنی نیست. اما موضوع مهم این است که معنویت می تواند در شکل های مختلف ظهور و بروز داشته باشد و به صورت یک نهاد اجتماعی درآید.

تصویر کوچک(اجباری): 
معنویت
Share

خدا و شیطانِ جریان شیطانی

        

پیش درآمد     

تصویر کوچک(اجباری): 
شیطان
Share

گزارش کلاسهای قرآنی محله شهید مطهری + تصاویر

به گزارش خبرنگار ضیاءالصالحین، واحد تربیت بنیاد ضیاءالصالحین در طول هفته برای نوجوانان و نونهالان در مسجد حضرت رقیه سلام الله علیها واقع در محله شهید مطهری شهرستان پارس آباد با مربیگری آقای احد شیردل اقدام به برگزاری کلاسهای متعدد قرآنی می نماید.

تصویر کوچک(اجباری): 
گزارش کلاسهای قرآنی محله شهید مطهری
Share