افزودن دیدگاه جدید

باسلام و عرض ادب و احترام؛
ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه دوستان و تشکر از بابت درک صحیح مسئله؛

در برخی سایتها بخشی به نام حمایت از ما وجود داره که مردم از طریق آن حمایتهای مالی را از سایت می کنند و آن سایت به فعالیت خود با تمام قدرت ادامه میده.

ما در سایت ضیاءالصالحین نه حامی مالی داریم و نه وابستگی سازمانی و.. که از فعالیت ما حمایت مستمر داشته باشند.

هیچ جا هم ننوشته ایم که روی تبلیغات کلیک کنید و این تبلیغات شما آنرا به صورت تصویر می بینید، اسکریپت هستند و لود آنها بسیار بسیار راحتتر از تصاویر خود سایت می باشد.

ما در این سایت تبلیغات پاپ آپ را گاه گاهی فعال می کنیم که آن هم حتما همه می دونند که میشه در همان ابتدا که باز میشه ببندیم و به مطالعه خود ادامه دهیم و یا اینکه اجازه دهیم بعنوان سبک ترین صفحه ممکن لود بشه (برای ما هیچکدام از اینها فرقی نداره) اما ممکنه تبلیغ دهنده گاهی کد نرم افزاری را برای دانلود در اسکریپت اضافه کنه که آن هم اگه خواست دانلود بشه ما می توانیم دانلود آنرا متوقف کنیم.

برخی از دوستان کم لطف هستند، شاید ساعتها در اینستاگرام و تلگرام .... می گردند و تصاویر آن هم برای شان لود میشه و سود آن به جیب صهیونیستها و آمریکاییان میره و جالبه آنجا این آقایان خیلی هم مصرانه فعالیت می کنند ... اما برای اینکه یه سایت ارزشی بیاد جهت تامین بخشی از هزینه های خود تبلیغات را فعال کنه همین افراد ناراحت میشن ... جالبه سربسته میگم که خود طرف بدونه .... در یکی از جشنواره ها سایت هم آقای معترض هم شرکت داشت و سایت ضیاءالصالحین هم حضور داشت که از هیچ لحاظی سایت این بنده خدا برتری خاصی نسبت به این سایت نداشت (نه سئو - نه رنگ بندی - نه قالب - نه امکانات - نه محتوا - و...) به هیچ وجه اصلا قابل قیاس نبود و الان هم قابل قیاس نیست... ولی آنجا با لابی گری هرچه تمام سایت فلان ........ جایزه گرفت و خودش می دانست که ضیاءالصالحین هم حضور داشت ولی کنار گذاشته شد بخاطر لابی گری حضرات ... حالا جالبه انگ دزدی به ما می زنند که ما در محدوده سایت خود با این اختیارات و امکانات به کابران ... راحت داریم فعالیت می کنیم ولی ایشان ناراحت می شوند... حتی گاهی برخی درخواستهای کاربران را که خودشان با هزینه از ما درخواست کرده اند ولی ما برای آنها بصورت رایگان اینکار را انجام داده ایم ، چون هدف ما تبلیغ دین و حمایت از فعالیتهای دینی و مقابله با فعالیت های ظالمانه و خصمانه و ضد دین و ملته ... و از این حیث خدا می دونه که راضی هستیم و افتخار هم می کنیم بخاطر خدمت به خلق الله

حال پرسش اینجاست که دزدی شیک و مجلسی به چی میگن؟!
به لابی گری ناحق و یا تبلیغات آزاد؟!

باز هم از همه دوستان که با پیامهای خود از سایت حمایت کرده اند ممنونیم .... 

ایکاش در این صفحه تهمتی زده نمی شد و همه نظرات و خاطرات و مطالبی را در مورد این ویژه نامه و این بزرگمرد تاریخ تشیع داده می شد.

در پناه حق باشید - یا حق

ملتمس دعای خیرتان هستیم در این لیالی قدر - مخصوص دعای فرج و ظهور حضرت یادتان نره

اللهم عجل لولیک الفرج