افزودن دیدگاه جدید

اجمالا اینکه: ایشان از بس که دستگاه بنی العباس رو سرکار میگذاشت و هر روز میومد و میگفت: الان امام زمان علیه السلام در خانه تشریف دارند و بیاید دستگیرشون کنین و وقتی عمال بنی العباس میومدن و چیزی دستگیرشون نمیشده و امام زمانی پیدا نمیکردند ایشون رو کذاب خطاب کردند و متاسفانه شیعیان هم این لفظ رو در مورد ایشون هنوز به کار میبرند.

در متن بالا صراحتا گفته شده که به خلیفه گفته:
"...ﺑﯿﺴﺖ ﻫﺰﺍﺭ ﺍﺷﺮﻓﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻮ ﻣﯽ ﻓﺮﺳﺘﻢ ﻭ ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﺧﻮﺍﻫﺶ ﺩﺍﺭﻡ ﮐﻪ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﺩﻫﯽ ﺗﺎ ﺑﺮ ﻣﺴﻨﺪ ﺍﻣﺎﻣﺖ ﺑﻨﺸﯿﻨﻢ ﻭ ﺍﯾﻦ ﻣﻘﺎﻡ ﺍﺯ ﺑﺮﺍﺩﺭﻡ ﺳﻠﺐ گردد".

و حال اینکه خود خلیفه وقتی با این پیشنهاد مواجه میشه میگه من خودم خلیفه مملکت اسلامی ام و نیازی به پول تو ندارم و اینکه امامت رو که من منسوب نمیکنم و از طرف خداست و ...

و تمام کارهایی که ایشون انجام داده فقط اظهار به معصیت بوده و دلیلش هم حفظ جان امام عسکری و امام زمان علیهما السلام بوده است.

یک دلیل خنده دار دیگه هم در روایتیه که به امام میفرمایند: امام ششم به این دلیل #صادق نامیده شدند چون توی نسلشون یکی میاد که کذابه...!!!
و حال اینکه اسما و القاب ائمه علیهم السلام همه از طرف خدا نهاده شده و اینکه به خاطر یک نفر دیگه ایشون صادق نامیده شدن خنده داره!!!

یکی از اصلی ترین دلایل بیگناه بودن ایشان قضیه نماز خواندن ایشون بر امام عسکری است

وقتی ایشان برای امامت نماز جلو میایسته و امام زمان علیه السلام تشریف میارن به ایشون با احترام میفرمایند که ای عمو عقب بایست که من از تو سزاوارترم!!! بر نماز!!!
و نمیفرمایند تو لایق نیستی نماز بخوانی و همچنبن از اصحاب امام عسکری چند نفر از نواب خاص حضرت و اصحاب ثقه از جمله احمد ابن اسحاق قمی و.... قبل از تشریف فرمایی امام و موقع تکبیر نماز جناب جعفر به ایشون اقتدا میکنن!!!!!
ادله دیگر هم بسیار فراوان است که طالبین جا دارد این کتاب شریف را تهیه کنند و صحت و سقم مطلب را مطلع شوند.

نویسنده محترم جایی میفرمودند که این کتاب رو خدمت علمای معاصر برده اند از جمله آیت الله صافی گلپایگانی و ایشون بعد از مطالعه کتاب بسیار خوشحال شدند از این موضوع و دست این سید بزرگوار(مولف) رو بوسیدند....!!!!!