نرم افزار مسجد النبی (چند رسانه ای مخصوص ویندوز)

معرفی حرم شریف نبوی ویژه زائران در نرم افزار مسجد النبی جهت آشنایی علاقه مندان با مرقد مطهر پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و حرم شریف نبوی
دانلود نرم افزار مسجد النبی

نرم افزار مسجد النبی [صلی الله علیه و آله و سلّم] :

معرفی حرم شریف نبوی صلی الله علیه و آله و سلّم ویژه زائران در نرم افزار مسجد النبی [صلی الله علیه و آله و سلّم] جهت آشنایی علاقه مندان با مرقد مطهر پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلّم) و حرم شریف نبوی [صلی الله علیه و آله و سلّم] به صورت چند رسانه ای تهیه و تدوین گردیده است.

در فضایی آرام و دلنشین به زیارت حرم مطهر حضرت پیامبر صلی الله علیه و آله وسلم و ائمه بقیع علیهم السلام بروید و با گردش در قسمتهای مختلف مسجد النبی با بخشی از تاریخ اسلام آشنا شوید. در این برنامه نفیس امکان مشاهده نقاط مختلف مسجد شریف نبوی و حرم حضرت رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلّم) با استفاده از تصاویر فراگیر پانورامای 360 درجه و با کیفیت بالا میسر است. نقاط خاص مسجد (مانند ستونهای تاریخی) حاوی اطلاعات نوشتاری بوده که با کلیک بر روی هر یک اطلاعات بیشتری نمایش داده می شود

  • این نرم افزار با استفاده از تصاویر پاناروما فضایی سه بعدی را در اختیار کاربران جهت مشاهده قسمت های مختلف حرم نبوی [صلی الله علیه و آله و سلّم] قرار می دهد.
  • این نرم افزار به سفارش حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت تدوین و منتشر می گردد.
  • امروزه روحانیون معزز کاروان های حج و عمره از این برنامه جهت معرفی حرم نبوی [صلی الله علیه و آله و سلّم] استفاده می نمایند.
  • نرم افزار مسجدالنبی [صلی الله علیه و آله و سلّم] مورد استقبال حجاح و زائران حرم نبوی [صلی الله علیه و آله و سلّم] خصوصا بانوان که از ورود به بسیاری از قسمت های مسجد النبی [صلی الله علیه و آله و سلّم] محروم می باشند گردیده است.

منبع : گروه تولید و نشر آثار و اماکن اسلامی

نرم افزار مسجد النبی

 

دانلود فایلاندازه
فایل دانلود نرم افزار مسجد النبی308.6 مگابایت
Share