دانلود سریال مریم مقدس 1379

دریافت ویدئو
فرزند عمران دختر می‌شود و مادرش نام کودک را مریم انتخاب می‌کند و چون قبل از تولد عهد بسته که او را تا زمان بلوغ به خدمت در معبد مقدس بگمارد، به معبد می‌رود، اما تا به حال پای دختری به معبد باز نشده. . .

سریال مریم مقدس

سریال مریم مقدس نام فیلمی ایرانی به نویسندگی و کارگردانی شهریار بحرانی است. این فیلم محصول سال ۱۳۷۹ می باشد. در این فیلم بیش از ۹۰ بازیگر به ایفای نقش پرداخته اند و شبنم قلی خانی در نقش مریم مادر حضرت عیسی علیهماالسلام ظاهر شده است.

خلاصه داستان ‌سریال مریم مقدس

شانزده سال قبل از میلاد مسیح زمانی که مردم منتظرند تا مسیحای موعود متولد شود، فرزند عمران دختر می شود و مادرش نام کودک را مریم انتخاب می کند و چون قبل از تولد عهد بسته که او را تا زمان بلوغ به خدمت در معبد مقدس بگمارد، به معبد می رود، اما تا به حال پای دختری به معبد باز نشده. زکریا تلاش می کند که با تمامی مخالفت های روحانیان یهودی مریم در معبد بماند و کم کم با وجود الهامات به مریم، مردم به سوی او جلب می شوند. اما بعد از یک اتفاق مریم از معبد رانده می شود. در همان موقع با خواست خداوندی مریم (س باردار می شود و همین موضوع سوء ظن مردم را برمی انگیزد. هرود که از تولد کودک احساس ناامنی می کند دستور قتل نوزاد را می دهد، اما نوزاد به دنیا می آید و با صحبت کردن در گهواره همه را مبهوت می کند.

سریال مریم مقدس

بازدید رهبر انقلاب از پشت صحنه مریم مقدس

رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای در یکی از روزهای فیلم برداری این سریال به محل فیلمبرداری رفتند و از نزدیک در جریان روند تولید این فیلم قرار گرفتند. ایشان در آن روز از از صبح تا بعد از ظهر سر صحنه آن فیلم بودند و فیلم برداری صحنه ورود کودکی مریم به معبد اورشلیم در آن روز با دستور رهبر انقلاب انجام شد.

کارگردان : شهریار بحرانی
نویسنده : محمد سعید بهمن پور، حسین نوری (بازنویسی و ویراستاری)

بازیگران سریال مریم مقدس

شبنم قلی خانی ، پرویز پورحسینی ، محمد کاسبی ، جعفر دهقان ، اشکان پارسا ، افسانه ناصری ، زهرا سعیدی ، مهدی فقیه ، حسین یاری ، مریم رضوی
موسیقی : مجید انتظامی
تاریخ انتشار : ۴ مرداد ۱۳۸۰
مدت زمان : ۱۱۴ دقیقه
زبان فارسی (با زیرنویس عربی و انگلیسی)

Share