انیمیشن جوانمردان - قسمت 1 - ضیافت بزرگ | Javanmardan - E1

دریافت ویدئو
قصه ” جوانمردان ” در دوره مغول می گذرد که سرداران ایرانی در این بازه مقاومت هایی انجام دادند. بعد از یک دوره مقاومت ها نامنظم شد و گروه های کوچک مردمی شکل گرفت و با حفظ باورها و ارزش های جامعه مبارزه ادامه پیدا کرد.

انیمیشن جوانمردان - قسمت 1 - ضیافت بزرگ | Javanmardan - E1

کشور ایران به دلیل منابع و موقعیت جغرافیایی از دیرباز دشمنانی داشته است که در طمع اشغال آن بوده اند. حمله مغول درس بسیار بزرگی برای ماست و ما در آن دوران ضعف های زیادی داشتیم که به عنوان درس عبرت می توان از آنها یاد کرد.

موسیقی مجموعه پویانمایی ” جوان مردان ” از جمله ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه است. ما در حوزه موسیقی نوجوانان خلأ های زیادی در کشورمان داریم که در این انیمیشن تلاش شده موسیقی مناسب گروه سنی نوجوانان تهیه شود. از دیگر ویژگی های این مجموعه می توان به طراحی و تولید همزمان بازی آن اشاره کرد. این اولین بار است که همزمان مجموعه انیمیشنی همراه با بازی آن با کیفیت بالا در کشور تولید می شود.

در ابتدا این مجموعه ۵۰ کاراکتر اصلی و ۳۰۰ کاراکتر فرعی داشت اما در فاز اول ۹۷ کاراکتر اصلی و ۵۰۰ کاراکتر فرعی داریم. ۸۰۰ تا ۹۰۰ فضای اصلی داریم و فضاهای کلی بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ لوکیشن است. این مجموعه به لحاظ فنی و محتوایی فاخر خواهد بود و به یک بِرَند در حوزه پویانمایی تبدیل می شود.

برای دسترسی به سایر قسمتهای انیمیشن جوانمردان اینجا کلیک کنید

انیمیشن جوانمردان - قسمت 1 - ضیافت بزرگ | Javanmardan - E1

داستان انیمیشن جوانمردان

قصه ” جوانمردان ” در دوره مغول می گذرد که سرداران ایرانی در این بازه مقاومت هایی انجام دادند. بعد از یک دوره مقاومت ها نامنظم شد و گروه های کوچک مردمی شکل گرفت و با حفظ باورها و ارزش های جامعه مبارزه ادامه پیدا کرد. این مجموعه هم با روایت این ماجراها پیام مبارزه با ظلم را به نوجوانان آموزش می دهد. ایجاد حس میهن  پرستی با انگیزه  های ملی، مذهبی و حماسی از مهمترین ویژگی  های مجموعه ” جوان مردان ” است.

کارگردان: علی احمدی تهیه کننده: الهام ابراهیمی مدیرتولید:احسان تیمار تکنیک محصول: سه بعدی نوع محصول: سریال ژانر: تاریخی زبان: فارسی رده سنی: نوجوان

Share