فیلم بچه های آسمان 1375 اثر مجید مجیدی

دریافت ویدئو
بچه های آسمان روایتگر ماجرای برادر و خواهری است که یک جفت کفش شان را به اشتراک گذاشته اند.

دانلود فیلم بچه های آسمان 1375 اثر مجید مجیدی با کیفیت بالا

فیلم بچه های آسمان به کارگردانی مجید مجیدی محصول ۱۳۷۵ هجری شمسی است. این فیلم در سال ۱۳۷۵ جایزه سیمرغ بلورین بهترین فیلم پانزدهمین جشنواره فیلم فجر را به دست آورد و در سال ۱۹۹۸ میلادی به عنوان یکی از ۵ نامزد نهایی جایزه بهترین فیلم خارجی اسکار برگزیده شد. بچه های آسمان روایتگر ماجرای برادر و خواهری است که یک جفت کفش شان را به اشتراک گذاشته اند.

نام فیلم: بچه های آسمان
کارگردان: مجید مجیدی
محصول سال: 1375 هجری شمسی
مدت زمان: 88 دقیقه
موضوع: داستانی / اجتماعی

بازیگران فیلم بچه های آسمان :

۱- میرفرخ هاشمیان ۲- بهاره صدیقی ۳- فرشته سرابندی ۴- کمال میرکریمی ۵- بهزاد رفیعی ۶- نفیسه جعفرمحمدی ۷- داریوش مختاری ۸- محمدحسن حسینیان ۹- معصومه دلیر ۱۰- کامبیز پیکرنگار ۱۱- حسن روح پروری ۱۲- عباسعلی روحندی ۱۳- جعفر سیف الهی ۱۴- غلامرضا ملکی ۱۵- زهرا میرزایی ۱۶- سارا زمانی ۱۷- محمد حاج حسینی ۱۸- کاظم اصغرپور ۱۹- محمدحسین شهیدی ۲۰- سیدعلی حسینی ۲۱- علی سلیمی ۲۲- احمد مخبر ۲۳- گلنار طریقت ۲۴- ابراهیم صفری ۲۵- داوود شمس ۲۶- آزاد قلعه نوعی ۲۷- فرامرز صفری زاده ۲۸- حسین احمدلو ۲۹- سیامک حاج امینی ۳۰- سهیل حاج امینی ۳۱- رحمان فرازچی ۳۲- جمشید یوسفی ۳۳- جواد کاظمی ۳۴- محمد اسکویی ۳۵- رضا دهقان ۳۶- علی جباریان ۳۷- امیرعلی کاظمی ۳۸- حامد جباریان ۳۹- نوید فیض آبادی ۴۰- پاشا شجاع زاده ۴۱- محسن قدیری نژاد ۴۲- امیرحسین توکلی ۴۳- هادی ملکی ۴۴- محمدامین مرتضوی ۴۵- سیدکریم علیخانی ۴۶- رضا ناجی ۴۷- سیدحسن حسینیان

خلاصه داستان فیلم بچه های آسمان :

علی کفش های خواهرش را بعد از گرفتن از کفاشی گم می کند. زهرا کفش دیگری ندارد و پدر هم توانایی خرید کفش نو را به این زودی ندارد. پس قرار می شود صبح ها زهرا کتانی علی را بپوشد و ظهر علی با کتانی به مدرسه برود و برای اینکه علی به موقع به مدرسه برسد زهرا تمام مسیر تا خانه را می دود، اما علی باز هم دیر به مدرسه می رسد و به وسیله ی ناظم توبیخ می شود. علی تصمیم می گیرد برای تهیه ی کفش خواهرش، در مسابقه ای که بین چند مدرسه انجام می شود شرکت کند و جایزه ی نفر سوم را که یک جفت کفش ورزشی است ببرد، اما روز مسابقه علی نفر اول می شود و لباس گرمکن جایزه می گیرد و ناراحت به خانه بازمی گردد. ولیکن همان روز پدر را می بینیم که با دو جفت کفش برای زهرا و علی به خانه می رود.

دانلود فیلم بچه های آسمان 1375 اثر مجید مجیدی

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

پدیدآورنده: 
Share