فیلم سینمایی ویلایی ها (کیفیت عالی و متوسط)

دریافت ویدئو
ویلایی ها قصه خانواده های فرماندهان سپاه و ارتش در سال ۱۳۶۵ است. عزیز زن ۵۰ ساله ای است که همراه نوه هایش وارد مجموعه ویلاها می شود.

دانلود فیلم سینمایی ویلایی ها

فیلم سینمایی ویلایی ها به کارگردانی منیر قیدی و نویسندگی منیر قیدی و ارسلان امیری با تهیه کنندگی سعید ملکان است که در واپسین روزهای اردیبهشت ۱۳۹۵ شمسی با حضور طناز طباطبایی در اندیمشک کلید خورد و تیر ماه ۱۳۹۵ شمسی فیلمبرداری اش پایان یافت.

پیشنهادی: فیلمهای سینمایی دفاع مقدس (دانلود + پخش آنلاین)

داستان فیلم سینمایی ویلایی ها

ویلایی ها قصه خانواده های فرماندهان سپاه و ارتش در سال ۱۳۶۵ است. عزیز زن ۵۰ ساله ای است که همراه نوه هایش وارد مجموعه ویلاها می شود. الیاس نیز راننده بسیجی است که هر وقت وارد مجموعه می شود همه نگران این می شوند که شاید خبر شهادت یکی از فرماندهان را بدهد. پس از مدتی سیما که عروس عزیز است از تهران می آید تا بچه های خود را به خارج از کشور ببرد.

بازیگران فیلم سینمایی ویلایی ها

طناز طباطبایی در نقش سیما - پریناز ایزدیار در نقش خانم خیری - آناهیتا افشار در نقش همسر آقای یگانه - صابر ابر در نقش حاج حمید - معصومه بیگی در نقش سمیه - هستی فرطوسی بازیگر کودک - فریما کهنمویی در نقش نادره - ثریا قاسمی در نقش عزیز - علی شادمان در نقش الیاس - سید سورن اسلامبولی زاده - گیتی قاسمی

نمایش

این فیلم برای نخستین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و موفق شد تا جوایزی را کسب کند. این فیلم همچنین از روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ در سرگروه سینمایی استقلال در سینماهای کشور به اکران عمومی درآمده است.

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان : منیر قیدی
تهیه کننده و چهره پرداز : سعید ملکان
مدیر فیلمبرداری : علی قاضی
موسیقی متن : ستار اورکی
جلوه های ویژه بصری: محمد قاسمی
عکاس : امیرحسین شجاعی
جلوه های ویژه میدانی: ایمان کرمیان
طراحی لباس: مه لقا ناقد
طراحی صحنه : مهدی موسوی

دانلود فیلم سینمایی ویلایی ها با کیفیت حجم فیلم
عالی 839.94 مگابایت
متوسط 248.73 مگابایت

فیلم سینمایی ویلایی ها

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share