دانلود بازی آخرین مصاف (The Last Battle)-جنگ با داعش

موضوع: 
بازی آخرین مصاف (The Last Battle) که یک بازی تحت سیستم عامل ویندوز می باشد توسط موسسه جنبش مصاف ایرانیان با هدف حمایت از مردم مظلوم عراق، سوریه و غزه تولید شده است.
دانلود بازی آخرین مصاف (The Last Battle)

دانلود نسخه جدید بازی آخرین مصاف با هدف حمایت از مردم مظلوم عراق، سوریه و غزه

بازی آخرین مصاف The Last Battle بازی کم حجم جدید در سبک اکشن و اسنایپری می باشد که در سال 2014 توسط جنبش مصاف در حمایت از مردم مظلوم عراق، سوریه و غزه و اعتراض به جامعه صهیونیست ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. این بازی بدون نصب اجرا شده و شامل سه مرحله در عراق، سوریه و غزه پیگیری می شود. گرافیک بازی بسیار عالی بوده و گیم پلی آن در مکانی ثابت و با تک تیراندازی ادامه می یابد. در واقع شما باید در این بازی در نقش تیرانداز دشمنان خود را از بین ببرید. البته باید بدانید که مواظت افراد عادی و خبرنگاران نیز باشید. در نهایت امتیار شما محاسبه شده و رتبه آنلاین شما نمایش داده می شود.

این بازی در ژانر تک تیرانداز (Sniper) و به صورت رکوردزنی در 3 مرحله تولید که نسخه 1 آن در تاریخ 11 سپتامبر 2014 و نسخه 1.1 آن در تاریخ 17 ربیع الاول 1436 مصادف با میلاد حضرت رسول صلی الله علیه وآله و هفته دولت در اعتراض به حمایت غرب از رژیم کودک کش اسرائیل و گروه تروریستی تکفیری داعش انتشار داده شده است.

 

این بازی بدون حامی مالی و توسط طراحان و برنامه نویسان انقلابی زیر نظر موسسه جنبش مصاف ایرانیان تهیه و تولید شده و به صورت رایگان منتشر می شود.

همچنین این بازی هدیه می شود به روح پاک شهید محمودرضا بیضایی و دیگر مدافعان حرم

دانلود بازی آخرین مصاف (The Last Battle)

ویدئویی از محیط بازی

دانلود بازی آخرین مصاف (The Last Battle)

نام بازی : آخرین مصاف (The Last Battle)

پلتفرم : pc
ژانر: Sniper
زبان : Persian
تاریخ انتشار نسخه اصلی : 11 سپتامبر 2014

تاریخ انتشار نسخه 1.1 : 17 ربیع الاول 1436

ناشر: جنبش مصاف ایرانیان

حمایت توسط : -

درجه بندی سنی : +12

دانلود بازی آخرین مصاف (The Last Battle)

توجه : هر گونه تکثیر رایگان این محصول آزاد می باشد تا هر چه بیشتر به هدف تعالی برسیم.

 

پدیدآورنده: 
Share

دیدگاه‌ها

عالی

واقا بازی خیلی خوبیه