سخنرانی حجت الاسلام کاظم صدیقی در شب اول فاطمیه 98

دریافت ویدئو
موضوع: 
سخنرانی حجت الاسلام کاظم صدیقی در شب اول فاطمیه 98 با حضور رهبر انقلاب، جمعی از مسئولان و هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد. (فیلم و صوت)

سخنرانی حجت الاسلام کاظم صدیقی در شب اول فاطمیه 98

سخنرانی حجت الاسلام کاظم صدیقی در شب اول فاطمیه 98 : اولین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه ی زهرا (سلام الله علیها) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، جمعی از مسئولان و هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم در حسینیه ی امام خمینی (رحمه الله) برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین صدیقی در سخنانی با استناد به آیاتی از قرآن کریم از جمله آیه ی مودت، معرفت اهل بیت (علیهم السلام) از جمله حضرت فاطمه (سلام الله علیها) را لازمه ی مودت و پیروی از آن بزرگواران دانست و افزود: مهم ترین فضیلت آن بانوی بزرگ اسلام، عبودیت محض و اداء حق ولایت با ازجان گذشتگی بود و پرورش یافتگان این مکتب نورانی مانند شهید سلیمانی نیز مفتخر به عبودیت و ولایت مداری تا پای جان هستند.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با اشاره به آثار مهم شهادت سردار سلیمانی مانند افزایش اقتدار اسلام و انقلاب و ایجاد موج جدیدی از بیداری، گفت: الگوهای کم نظیری همچون شهید سلیمانی به برکت حاکمیت دین، رشد و درخشش پیدا میکنند و به همین علت است که مستکبران از اصل دین و حکومت دینی عصبانی هستند.

سخنرانی حجت الاسلام کاظم صدیقی در شب اول فاطمیه 98

مطالب مرتبط و پیشنهادی :
ایام فاطمیه سلام الله علیها - ویژه نامه بانوی بی نشان
شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها - ویژه نامه ایام فاطمیه
فیش روضه های ایام فاطمیه سلام الله علیها
روضه های مکتوب دهه فاطمیه سلام الله علیها

Share