همدردی با زلزله زدگان کرمانشاه/حراج طلای المپیک برای یاری مصدومان

همدردی با زلزله زدگان کرمانشاه/حراج طلای المپیک برای یاری مصدومان

ورزش
کرمانشاه- جامعه ورزش کشور با حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه ابراز همدردی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال وقوع زلزله تکان دهنده یکشنبه شب در نقاط مختلف استان کرمانشاه، جامعه ورزش کشور، همصدا با دیگر هموطنان، با مردم زلزله زده این دیار ابراز همدردی کردند.

  صدور پیام های تسلیت ورزشکاران و مربیان، حراج مدال طلای المپیک توسط کیانوش رستمی وزنه بردار کرمانشاه، جمع آوری کمک برای زلزله زدگان،  اهدای ۲۰۰۰ تخته پتو و چادر از سوی مدیران، بازیکنان و کادر فنی تیم های استقلال و پرسپولیس از جمله اقداماتی بود که شاید قدری آلام زلزله زدگان دردمند را تسکین بخشید.

علی دایی، جواد نکونام، برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، وینفرد شفر سرمربی و بازیکنان استقلال از جمله فوتبالی هایی هستند که نسبت به زلزله استان کرمانشاه واکنش نشان دادند و با مردم آسیب دیده ابراز همدردی کردند.

  محمد بنا سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی ایران نیز در پست اینستاگرامی خود، کشته شدن تعدادی از هموطنان کرمانشاهی را تسلیت گفت.

 اعضای تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی نیز از سفر خود به استان کرمانشاه برای دیدار با زلزله زدگان خبر دادند.

کشتی گیران برخی اقلام مورد نیاز زلزله زدگان را که از سوی مردم به فدراسیون کشتی و قهرمانان ملی ارائه شده، در میان زلزله زدگان توزیع می‌کنند.

کیانوش رستمی وزنه بردار کرمانشاهی و دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو  ضمن ابراز همدری با همشهریانش مدال طلای خود را برای کمک به مردم زلزله زده به حراج گذاشت.

وزیر ورزش و جوانان در تماس تلفنی با مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه خواست تا تمامی امکانات این اداره کل نظیر سالن و زمین های چمن برای اسکان در اختیار زلزله زدگان قرار گیرد.

کیمیا علیزاده دارنده مدال برنز تکواندو المپیک ۲۰۱۶  کمک‌های غیرنقدی مردم و خود را به مسعود حجی زواره تکواندوکار کرمانشاهی رساند تا به دست زلزله زدگان برساند.

Share