انیمیشن نبرد خلیج فارس 2

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل انیمیشن نبرد خلیج فارس 2303.47 مگابایت
انیمیشن زیبای سه بعدی نبرد خلیج فارس روایت چند واقعه مستند از نبرد هوایی جنگنده‌های ایرانی با هواپیماهای آمریکایی در جریان دفاع‌ مقدس است.

انیمیشن نبرد خلیج فارس 2

انیمیشن زیبای سه بعدی نبرد خلیج فارس روایت چند واقعه مستند از نبرد هوایی جنگنده های ایرانی با هواپیماهای آمریکایی در جریان دفاع مقدس است.

تهیه کننده:فرهاد عظیما، سید وحید فرزادفر ||  نویسنده و کارگردان:فرهاد عظیما

 

انیمیشن نبرد خلیج فارس 2

معرفی برنامه:

داستان این اثر نبردی میان نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در آینده به تصویر می کشد که با حمله آمریکا به تأسیسات اتمی ایران آغاز می شود و داستان فیلم در خلیج فارس اتفاق می افتد که در آن گوشه ای از قدرت نظامی ایران به نمایش گذاشته شده است. قهرمان این داستان، فردی به نام فرمانده قاسم است که از شخصیت قاسم سلیمانی الهام گرفته است. این اثر، برنده جشنواره فیلم عمار و نامزد بهترین کارگردانی در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر شده است.

این انیمیشن به قسمتی از رویارویی نیروی دریایی ایران با ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در خلیج فارس می پردازد. که هواپیماهای ایران با استفاده از جنگ نامتقارن دریایی، ناوگان کلاسیک آمریکا را در خلیج فارس زمین گیر می کند. این انیمیشن براساس فیلمنامه ای از سلسله خاطرات سرتیپ خلبان صدرالله جاویدکیا نوشته شده است.

این فیلم به مدت 1 ساعت و 29 دقیقه در سال 1396 در کشور جمهوری اسلامی ایران، گروه انیمیشن فاطمه الزهرا (س) و به متحرک سازی شخصیت ها، سعید بهرامی با تکنیک سه بعدی کامپیوتری برای گروه سنی کودک تولید شده است.

انیمیشن نبرد خلیج فارس 2

همچنین برای دیدن انیمیشن نبرد خلیج فارس 1 اینجا کلیک کنید.

Share