خوشنویسی دعای روز دوازدهم ماه رمضان + متن، ترجمه و تفسیر

خوشنویسی دعای روز دوازدهم ماه رمضان

خوشنویسی دعای روز دوازدهم ماه رمضان + متن، ترجمه و تفسیر

خوشنویسی دعای روز دوازدهم ماه مبارک رمضان به خط مهدی پورعسکری

دعا آرامش بخش دلهاست و روح را از حالت خمودگی بیرون می آورد و  چراغ امید را در قلب و دل انسان روشن می سازد. دعا کشش بنده ضعیف و نیازمند به سوی خداوند کریم و توانا است. دعا کننده همواره با ریسمانی استوار خود را با آفریدگار محبوب پیوند می دهد و از گرفتاری ها نجات می یابد بنابراین در ماه رمضان که ماه خداوند است و رحمت او شامل حال همه بندگان می شود، بسیار دعا کنید و دعای هر روزه این ماه گرامی را بخوانید. در این بخش از دعاهای ماه رمضان، دعای روز دوازدهم ماه مبارک رمضان را آورده ایم

متن و ترجمه دعای روز دوازدهم ماه رمضان :

" اللهمّ زَیّنّی فیهِ بالسّتْرِ والعَفافِ واسْتُرنی فیهِ بِلباسِ القُنوعِ والکَفافِ واحْمِلنی فیهِ علی العَدْلِ والإنْصافِ وامِنّی فیهِ من کلِّ ما أخافُ بِعِصْمَتِکَ یا عِصْمَةَ الخائِفین".

خدایا زینت ده مرا در آن با پوشش وپاکدامنی و بپوشانم در آن جامه قناعت وخودداری ووا دارم نما در آن بر عدل وانصاف وآسوده ام دار در آن از هر چیز که میترسم به نگاهداری خودت ای نگه دار ترسناکان.

برای دسترسی به ادامه «خوشنویسی دعاهای روزانه ماه رمضان» اینجا کلیک کنید

توجه : برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی و بزرگ تر روی آن ها کلیک کنید.

برای دانلود و دریافت تصاویر از فایلهای با کیفیت بالای پیوستی استفاده نمایید.

برای دریافت تصویر، یک صلوات برای تعجیل در ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بفرستید.

خوشنویسی دعای روز دوازدهم ماه رمضان + متن، ترجمه و تفسیر

مطالب مرتبط و پیشنهادی :

ویژه نامه شب و روز دوازدهم ماه مبارک رمضان

تفسیر دعای روز دوازدهم ماه رمضان

در این دعا می گوییم خدایا روزی کن من را در ماه رمضان و به دو چیز و زینت بده، ستر و عفاف، ستر یعنی اینکه گناهان مردم را مخفی کنم. خدا به ما توفیق دهد تا بتوانیم تنها به عیب خود بپردازیم و به عیب دیگران کاری نداشته باشیم پس باید عیب دیگران را آشکار نسازیم شاید آنها توبه کنند. عفاف یعنی اینکه گناه نکنیم و عفت نفس داشته باشیم. 

در این دعا می گوییم خدایا من را به دو چیز یکی لباس قناعت و دیگری کفاف مستور کن؛  کفاف یعنی اینکه زندگی را بگذرانیم. فقر و تهی دستی انسان را ذلیل و مال و ثروت زیاد انسان را گرفتار می کند ، پس از خدا بخواهیم که به اندازه کفاف زندگی به ما بدهد. قناعت هم به انسان عزت می دهد و کسی که قناعت دارد خدا او را عزیز می کند.

در این دعا می گوییم خدایا کاری کن انصاف داشته و عادل باشم و از هرچه می ترسم من را امان ده، به عصمت و حفظ و نگهبانی خودت ای کسی که هر که به تو متوسل می شود، از او نگهداری می کنی.

پدیدآورنده: 
Share