حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها از منظر معصومین علیهم السلام - دکتر رفیعی + متن

بیانات ارزشمند حجت الاسلام دکتر ناصر رفیعی در مورد "حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها از منظر معصومین علیهم السلام" ویژه ایام فاطمیه

حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها از منظر معصومین علیهم السلام - دکتر رفیعی + متن

در این بخش از ضیاءالصالحین، به مناسبت ایام فاطمیه، بیانات گهربار و ارزشمند حجت الاسلام دکتر ناصر رفیعی را در مورد "حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها از منظر معصومین علیهم السلام" به مدت 25 دقیقه با عاشقان و عزاداران آن بانوی پهلو شکسته به اشتراک می گذاریم.

حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها از منظر معصومین علیه السلام - دکتر رفیعی + متن

خلاصه متن «حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها از منظر معصومین علیهم السلام» :

حضرت زهرا سلام الله علیها شخصیتی است که معصومین علیه السلام و در رأس آنها پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم زبان در مدح و ثنای ایشان گشوده اند.
وقتی حضرت زهرا سلام الله علیها وارد می شدند رسول اکرم صلی الله علیه و آله وسلم چهار عمل برای ایشان انجام می داد: اول می فرمودند که مرحبا بک، خوش آمدی دوم اینکه به سمت حضرت می دوید و حرکت می کردند. سوم اینکه فاطمه زهرا سلام الله علیها را در جای خودش می نشاند و چهارم دست ایشان را می بوسید.
اقدامات پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم صرف دختر بودن نیست. دکتر عبدالفتاح عبدالمقصود دانشمندی مصری است. کتابی در مورد امیرالمؤمنین علیه السلام نوشتند بسیار با ارزش است.
ایشان کتابی در مورد حضرت زهرا سلام الله علیها کتابی خواندنی می باشد به نام زهرا ام ابیها که مفصل هم هست. در جایی می گوید که اگر فاطمه را می خواهید بشناسید ایشان آیینه پدر بودند. 

حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها از منظر معصومین علیه السلام - دکتر رفیعی + متن

ویژه نامه مرتبط :

 ایام فاطمیه سلام الله علیها - ویژه نامه بانوی بی نشان

شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها - ویژه نامه ایام فاطمیه

Share