نماهنگ | «دشمنی‌ های بی‌ سابقه» در بیانات امام خامنه‌ ای

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل نماهنگ «دشمنی‌ های بی‌ سابقه»38.04 مگابایت
نماهنگ دشمنی‌ های بی‌ سابقه؛ گزیده بیانات حضرت آیت‌ الله امام خامنه‌ ای به مناسبت اغتشاشات اخیر که در کشور اتفاق افتاده است.

نماهنگ | «دشمنی‌ های بی‌ سابقه» در بیانات امام خامنه‌ ای

در این بخش از ضیاءالصالحین، نماهنگ «دشمنی‌ های بی‌ سابقه» را به مدت 3 دقیقه با علاقه مندان به اشتراک می گذاریم. در این نماهنگ، به مناسبت اغتشاشات اخیر که در کشور اتفاق افتاده، بخشهایی از سخنرانی حضرت آیت‌ الله امام خامنه‌ ای را در تاریخ (1401/07/11) مشاهده می فرمایید.

نماهنگ | «دشمنی‌ های بی‌ سابقه» در بیانات امام خامنه‌ ای

حضرت آیت الله امام خامنه ای :

«در دنیا خیلی اغتشاشات به وجود می‌ آید؛ خب شما نگاه کنید در اروپا، در فرانسه، هر چند وقت یک بار یک اغتشاش مفصّل در خیابانهای پاریس به راه می‌ افتد؛ من سؤال میکنم که آیا سابقه دارد رئیس‌ جمهور آمریکا و مجلس نمایندگان آمریکا از اغتشاشگران حمایت بکنند؟ آیا سابقه دارد که پیام بفرستند که ما در کنار شما هستیم؟ آیا سابقه دارد که رسانه‌ های جمعی وابسته‌ ی به سرمایه‌ داری آمریکا و دولت آمریکا و مزدوران آنها مثل متأسّفانه بعضی از دولتهای منطقه، از جمله دولت سعودی، به راه بیفتند برای اینکه از اغتشاشگر حمایت بکنند؟ چنین چیزی سابقه دارد؟ سابقه دارد که اعلان کنند ما فلان سخت‌ افزار و فلان نرم‌ افزار اینترنتی را در اختیار اغتشاشگران قرار میدهیم تا بتوانند با هم راحت ارتباط برقرار کنند و کارشان را دنبال کنند؟ چنین چیزی در هیچ جای دنیا، در هیچ یک از کشورها سابقه دارد؟ امّا اینجا اتّفاق افتاد؛ نه یک بار، نه دو بار، بارها و بارها. خب، چطور شما دست خارجی‌ را نمی‌ بینید؟ چطور انسان هوشمند احساس نکند که پشت صحنه‌ ی این حوادث دستهای دیگری در کارند، سیاستهای دیگری در کارند؟» 

نماهنگ «دشمنی‌ های بی‌ سابقه» | حضرت آیت‌ الله امام خامنه‌ ای

جهت دسترسی به مجموعه نماهنگهای بیانات مقام معظم رهبری کلیک کنید.

Share