نامه حاج طالع باقرزاده از زندان خطاب به اسماعیل هنیه

موضوع: 
حاج طالع باقرزاده
نامه حاج طالع باقرزاده به اسماعیل هنیه
حاج طالع باقرزاده، رهبر جنبش اتحاد مسلمین جمهوری آذربایجان (MBH: مسلمان بیرلیی حرکاتی) نامه‌ای از زندان خطاب به اسماعیل هنیه منتشر کرد.

نامه حاج طالع باقرزاده از زندان خطاب به اسماعیل هنیه

حاج طالع باقرزاده نامه‌ ای از زندان خطاب به اسماعیل هنیه منتشر کرد...

 حاج طالع باقرزاده، رهبر جنبش اتحاد مسلمین جمهوری آذربایجان (MBH: مسلمان بیرلیی حرکاتی) نامه‌ای از زندان خطاب به اسماعیل هنیه منتشر کرد. متن نامه به شرح زیر است :

نامه حاج طالع باقرزاده از زندان خطاب به اسماعیل هنیه

متن نامه حاج طالع باقرزاده خطاب به اسماعیل هنیه :

به نام خداوند بخشنده و مهربان

ابتدا می‌خواهم سطر اول نامهٔ خود را با عرض تسلیت خطاب به رهبر بزرگ حماس، اسماعیل هنیه آغاز کنم. سه پسر و سه نوهٔ شما با ترور ناجوانمردانه علیه خانواده شما به شهادت رسیدند و درک این موضوع که چقدر این مصیبت برای سرپرست خانواده می‌تواند سنگین باشد، چندان سخت نیست. در عین حال هنیه که تک‌تک مردم ملت را از خود می داند و شهادت عزیزانش را با دلی سوزان تجربه می‌کند و این غم را با مردم غزه شریک می‌شود، تحمل این مصیبت بر وی تا حدودی آسان می‌گردد. 

مشارکت خانوادهٔ رهبر به‌عنوان عضوی جدانشدنی از ملت در کانون واقعه و در جنگ حق، مصداق بارز این گفته‌ها می‌باشد. همچنین صبر بی‌پایان هنیه در جریان اخبار دریافت شده، نمونه‌ای از نفس آرام و ایمان راسخ متصل به فیض الهی و اثریست از غزه که به کمال رسیده است.

بار دیگر این مصیبت تلخ، خبر شهادت فرزندان عزیزتان، همچنین قتل عام مردم مظلوم غزه را خدمت فرمانده اسماعیل هنیه که از خود صبر جزیل نشان داده‌اند، تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای شهدای مردم مظلوم و مبارز غزه، رحمت الهی، مجروحانشان شفای عاجل و پیروزی در نبرد برای این ملت مسئلت داریم. 

شکی نیست که عزم راسخ غزه در نبرد، موضع شجاعانه و شهادت در راه عقیده، سرمشقی برای یک ملت نه تنها برای امروز، بلکه برای نسل‌های آینده خواهد بود. در نبرد حق‌طلبانه، ملت با وجود قدرت‌های نابرابر، امکانات محدود و محرومیت‌های بی‌پایان، در این جنگ که چندین دهه به طول انجامید، درس مبارزه‌ای را به دشمن داد که به مفهوم وطن معنایی حقیقی بخشید.

ناتوانی در برابر اراده تسلیم‌ناپذیر، ماهیت واقعی صهیونیسم، چهره شنیع کودک کشی را آشکار کرده است و تصویر این قوم درنده در نگاه بشریت حتی پس از گذشت قرن‌ها تغییر نخواهد کرد همان‌گونه که تصویر صداقت فلسطینی‌ها از نوزاد گرفته تا مسن، سرباز تا رهبر و به‌طور خلاصه همهٔ مردم غزه.

رشادتی که شما ملتی نشان دادید، تجدید تاریخی واقعه کربلا نماد پیروزی خون بر شمشیر است. مردم غزه نشان دادند مبارزه با ظلم و ستم نه به کم بودن مساحت و نه به دست خالی بودن مردم و نه محاصره است بلکه مبارزه‌ای بسته به رضایت و حمایت خداوند می‌باشد که از این مسائل خیلی بالاتر است.
در این مبارزه که کل حق کاملاً در برابر باطل قرار می‌گیرد، بی‌شک یاری خداوند حق را پیروز میدان خواهد کرد. خون شهادت، امضای پیروزمند حق است و شکی نیست که در قدس امضا خواهد شد.

ما به‌عنوان اعضای جنبش اتحاد مسلمانان، از روز اول با نبرد حق‌طلبانه حماس همراه بوده ایم و همواره به پیروزی حق شما در این مبارزه معتقد بوده‌ایم. متأسفانه سیاست اسرائیلی دولت آذربایجان بسیاری از اعضای ما را به زندگی در حبس محکوم کرده است. به همین دلیل ما نمی‌توانیم حمایت مادی و معنوی خود را به شما نشان دهیم. با این حال، ما با تمام وجود از حماس حمایت کرده و با آنان همفکر و همدردیم.

اگرچه میله‌های زندان ممکن است جلوی رسیدن صدای ما به شما را بگیرد، اما هرگز مانع از رسیدن دعای ما به شما نخواهد شد. ما با تمام وجود در کنار شما هستیم و به یاری خداوند به‌زودی از پیروزی شما مطمئن هستیم.
 پیروزی از جانب خداست. فتح نزدیک است.

حاج طالع باقرزاده ، 17 آوریل 2024 ، ندامتگاه شماره 12.

نامه حاج طالع باقرزاده از زندان خطاب به اسماعیل هنیه

Share