نرم افزار و کتاب / دانشنامه امام جعفر صادق علیه السلام

موضوع: 
نرم افزار و کتاب / دانشنامه امام جعفر صادق علیه السلام در نسخه های مختلف
دانشنامه امام جعفر صادق علیه السلام

دانشنامه امام جعفر صادق علیه السلام

کتاب دانشنامه امام جعفر صادق علیه السلام نوشته جمعی از نویسندگان بوده و توسط پایگاه تخصصی عاشورا منتشر یافته است. این کتاب توسط بازار کتاب دیجیتالی قائمیه اصفهان با هماهنگی و رعایت کامل حقوق ناشران ، نویسندگان و دریافت مجوز کتبی از آنان به صورت کاملا رایگان در نسخه های مختلف اندروید، ایبوک عرضه می شوند.

دانشنامه امام جعفر صادق علیه السلام

در مورد این کتاب و نرم افزار لازم است بدانید که کلیه روایات ، آدابی و پاسخ هایی که از ناحیه امام جعفر صادق علیه السلام صادر شده اند آنها را جمع بندی کرده اند. (مثلا؛ آداب سفر، آزردن پدر و مادر، آماج دشمنان خداوند، آیا خوردن روغن مخلوط با گوشت خوب است؟ ، آیا گناهان کبیره استثناء هم دارند؟ ، آیا باز پس گرفتن صدقه خوب است؟ ، آیا مسجد کوفه قدیم است؟، آیا پیامبر منافقین را می‌شناخت؟ ، آیا جایز است انسان خود را تعریف کند؟ ، آیا آرزو کردن مرگ خوب است؟ ، آیا ابلیس در آسمان مسؤولیتی داشت؟ ، آیا استفاده از پرده‌های عکس دار جایز است؟ ، آراستگی ظاهری، آیا نامگذاری فرزندان طبق نامهای ائمه مفید است؟ ، آیا امام حسن علیه السلام با پای پیاده به حج رفتند؟ ، آیا بعضی از ائمه از بعضی دیگر برتر هستند؟ ، آیه«کسانی که ایمان آوردند» درباره چه کسانی است؟ و... )

دانشنامه امام جعفر صادق علیه السلام

تذکر: سایبری ضیاءالصالحین فقط تنظیم نسخه های پی دی اف (PDF) و نسخه متنی ورد (Word) را انجام داده و اصل کار برای قائمیه اصفهان می باشد. لازم به ذکر است که نسخه پی دی اف (PDF) این کتاب را شما می توانید با کلیک روی آن بصورت آنلاین مطالعه نمایید. و دانلود این بخش به دو روش امکان پذیر است؛ 1. راست کلیک کردن و گزینه ذخیره ... 2. در خود داخل نسخه پی دی اف (PDF) بعد از باز شده گزینه دانلود در بالا وجود دارد...

دانشنامه امام جعفر صادق علیه السلام

مطالب مرتبط :
میلاد امام صادق علیه السلام - ویژه نامه خورشید صداقت / 17 ربیع الاول
شهادت امام صادق علیه السلام - ویژه نامه صادق آل طه

Share