پوستر وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها + فایل لایه باز(PSD)

السلام علیک یا ام البنین

پوستر وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها + فایل لایه باز (PSD)

پوستر وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها به همراه فایل لایه باز (PSD) آن به همت مجموعه عصر انتظار با همکاری گروه فرهنگی هنری یارمناجات تهیه شده و خدمت شما عزیزان تقدیم می گردد.

پوستر وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها + فایل لایه باز(PSD)

بیشتر بخوانید : وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها - ویژه نامه مادر ماه

پیشاپیش فرارسیدن سیزدهم جمادی الثانی، سالروز وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها، روز تکریم مادران شهدا را خدمت شما عزیزان تسلیت و تعزیت عرض می کنیم.

به همین مناسبت از سری تصاویر عصر انتظار با همکاری گروه فرهنگی هنری یارمناجات (آی دی تلگرام yaremonajat@ و اینستاگرام Delavoon@) تصویری خدمت شما گرامیان همراه تقدیم می کنیم. این تصویر مزین به عبارت «السلام علیک یا ام البنین» می باشد.

امید است در این ایام ما را نیز از دعای خیر خودتان بهره مند بفرمایید. ان شاء الله تعالی.

جهت دریافت و دانلود تصویر ، یک صلوات برای سلامتی و تعجیل در فرج و امر ظهور مولای غریبمان ، آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بفرستید. (اللهم عجل لولیک الفرج)

پوستر وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها + فایل لایه باز(PSD)

توجه : هر گونه استفاده از تصاویر (در انواع قالب های بنر ، پوستر و یا امور تجاری) که موجب نشر فرهنگ ناب اسلامی می شود موجب رضایت و خوشحالی ما است.

عناصر استفاده شده در طرح ها یا توسط عصر انتظار طراحی شده اند و یا از سایت های مختلف از طریق جستجوی اینترنتی (وب گردی) به دست آمده اند، لذا منبع اصلی تصاویر در صورت مشخص بودن ، در توضیحات طرح ذکر خواهد شد ، در غیر اینصورت مسؤولیت رعایت حقوق کپی رایت بر عهده استفاده کننده خواهد بود.

با تشکر و آرزوی توفیقات روزافزون

یا علی مدد

پدیدآورنده: 
Share