انیمیشن سینمایی فیلشاه

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل انیمشن سینمایی فیلشاه1.36 گیگابایت
داستان «فیلشاه» در جنگلی در آفریقا رقم می خورد. رئیس گله فیل ها صاحب فرزندی می شود که همه انتظار دارند جانشین رئیس گله باشد، اما برخلاف تصور همه «فیل شاه» بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می شود… .

انیمیشن سینمایی فیلشاه

انیمیشن سینمایی فیلشاه انیمیشن ایرانی محصول گروه هنر پویا است کارگردانی آن بر عهده هادی محمدیان و به تهیه کنندگی حامد جعفری بوده است.

این انیمیشن سینمایی، دومین محصول گروه هنر پویا پس از انیمیشن پرطرفدار شاهزاده روم است که ساخت آن با سرمایه گذاری گروه هنر پویا به عنوان یک شرکت خصوصی، بنیاد سینمایی فارابی و مؤسسه تصویر شهر تولید شده است. انیمیشن سینمایی « فیلشاه » به عنوان تنها انیمیشن راه یافته به بخش مسابقه سودای سیمرغ سی و ششمین جشنواره فیلم فجر با ۲۲ اثر سینمایی دیگر رقابت کرد.

این انیمیشن در اکران نوروزی ۹۷ موفق شد پس از ۷ هفته نمایش، رکورد فروش تاریخ انیمیشن ایران را بشکند و به «پرفروش ترین انیمیشن سینمای ایران» تبدیل شود. «فیلشاه» در مجموع فروش به بیش از ۸ میلیاردی در گیشه سینماها رسید.

خلاصه داستان انیمیشن سینمایی فیلشاه

داستان «فیلشاه» در جنگلی در آفریقا رقم می خورد. رئیس گله فیل ها صاحب فرزندی می شود که همه انتظار دارند جانشین رئیس گله باشد، اما برخلاف تصور همه «فیل شاه» بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می شود… . این انیمیشن در اصل درباره اصحاب فیل و حمله ابرهه به خانه کعبه است که در نهایت به ولادت حضرت محمد (صلی الله علیه و آله وسلم) ختم میشود.

صداپیشگان

حامد عزیزی در نقش شادفیل - زهره شکوفنده در نقش مافیل - حسین عرفانی در نقش اسفل - اردشیر منظم در نقش فراموش - شایان شامبیاتی در نقش شاه صبا - میرطاهر مظلومی در نقش غافیل - امیر حکیمی در نقش ببر - ناصر طهماسب در نقش عبدالمطلب - ژرژ پطرسی در نقش عبدالله - بهرام زند در نقش پافیل - اکبر منانی در نقش بابا برنابا - جواد پزشکیان در نقش آشپز - شوکت حجت در نقش مریم - بهمن هاشمی در نقش سار - حسن کاخی در نقش شکارچی ۱ - علیرضا دیباج در نقش شکارچی ۲ - پویا فهیمی در نقش شکارچی ۳

عوامل انیمیشن سینمایی فیلشاه

کارگردان: هادی محمدیان
تهیه کننده: حامد جعفری
فیلمنامه  نویس: محمدباقر مفیدی کیا، هادی محمدیان، محمدعلی رمضان پور
جانشین تهیه کننده: محمدجواد جنتی
مدیر تولید: مهدی پاکدل
سرپرست جلوه های ویژه: امیرعباس فیض
آهنگساز: ستار اورکی
تدوین: حسن ایوبی
صداگذاری: حسین مهدوی
مدیر دوبلاژ: سعید شیخ زاده
نورپردازی: حسین محمدیان، مهرداد فرضی
چیدمان جمعیت، داینامیک، اسکریپت نویسی: سید جلال زائری
مدیر ارشد بازاریابی و تبلیغات: هادی اسماعیلی
مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه ای: هادی فیروزمندی
مدیر رسانه های مجازی: وحید محرابیان
مشاور مدیر تبلیغات: سیدعلی طباطبایی نژاد

نقد و تحلیل: فقدان بومی گرایی ؛ نگاهی به انیمیشن فیلشاه

انیمیشن سینمایی فیلشاه

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

پدیدآورنده: 
Share