دانلود فیلم سینمایی روبان قرمز (1377)

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل دانلود فیلم سینمایی روبان قرمز (1377)437.31 مگابایت
فیلم سینمایی روبان قرمز از سری فیلمهای دفاع مقدس به کارگردانی و نویسندگی ابراهیم حاتمی‌کیا محصول سال ۱۳۷۷ شمسی است.

دانلود فیلم سینمایی روبان قرمز (1377)

دانلود فیلم سینمایی روبان قرمز از سری فیلمهای دفاع مقدس به کارگردانی و نویسندگی ابراهیم حاتمی‌کیا محصول سال ۱۳۷۷ شمسی است.

پیشنهادی: فیلمهای سینمایی دفاع مقدس (دانلود + پخش آنلاین)

بازیگران فیلم سینمایی روبان قرمز :

پرویز پرستویی - رضا کیانیان - آزیتا حاجیان

نویسنده و کارگردان : ابراهیم حاتمی کیا

موسیقی : محمدرضا علیقلی

دانلود فیلم سینمایی روبان قرمز (1377) - ابراهیم حاتمی کیا

خلاصه داستان فیلم سینمایی روبان قرمز :

محبوبه (آزیتا حاجیان) دختر تنها و جنگ زده اهل جنوب که خانواده اش را در جنگ از دست داده، پس از مدتی به خانه پدری اش باز می گردد تا آنجا زندگی کند؛ اما آنجا را ویرانه ای می بیند که با روبان‌های قرمز تقسیم بندی شده و مردی به نام داوود (پرویز پرستویی) آنجا زندگی می‌کند و از پایان جنگ تا آن زمان به پاکسازی منطقه پرداخته و مین‌ها را خنثی کرده‌است.

محبوبه پس از سکونتش در خانه ویرانف خیلی تصادفی تانكی را زير آوار پيدا می كند و تصميم می گيرد آن را بفروشد و پول آن رابه زخم زندگی اش بزند. او به مردی افغان و تنها به نام جمعه (رضا کیانیان) كه نگهبان گورستان تانک است پيشنهاد فروش تانک خود را می‌دهد. 

در این گیر و دار، جمعه و داوود به محبوبه علاقمند می‌شوند! داوود که شخصیتی خشن و کم حرف است عشق خود را بروز نمی‌دهد تا اینکه روزی بر اثر انفجار مين، داوود زخمی می‌شود و جمعه او را به بيمارستان می برد و در برگشت محبوبه به عشق او نسبت به خودش پی می برد و زمانی كه داوود و جمعه درگير می‌شوند و تانك بدون سرنشين با خيمه داوود برخورد می كند، طی اتفاقی نمادین، ناگهان چشمه از زمينی برهوت می جوشد و فیلم تمام می‌شود.

دانلود فیلم سینمایی روبان قرمز (1377)

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share