مولودی ویژه نیمه شعبان - محمود کریمی

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل دانلود مولودی حاج محمود کریمی - نیمه شعبان 139740.67 مگابایت
بی قرارم ... به سرم عشق شهادت دارم.... بیقراره سر دارم! خاک قدمهای تو به سرم ...

مولودی ویژه نیمه شعبان - محمود کریمی 

در این کلیپ کوتاه 8 دقیقه ای با مولودی ویژه نیمه شعبان با ما همراه باشید. این مولودی بسیار زیبا و روحبخش با مولودی خوانی حاج محمود کریمی جهت دانلود و استفاده شما عزیزان به مناسبت نیمه شعبان المعظم تقدیم می شود. این برنامه مولودی ویژه نیمه شعبان ) در نیمه شعبان المعظم سال 1397 هجری شمسی اجرا و ضبط شده است.

مولودی ویژه نیمه شعبان

امام جعفر صادق علیه السلام می فرمایند :
« نیمه شعبان، شبی است که خداوند متعال آن را برای ما اهل بیت «علیهم السلام» قرار داد در برابر «لیله القدر» که آن را برای حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم قرار داده است ».
مرحوم سید بن طاووس در کتاب «اقبال» در والایی این شب، این گونه آورده است:
«جدم ابوجعفر طوسی ( شیخ طوسی ) به نقل از ابویحیی آورده که امام صادق علیه السلام فرمودند: از پدرم امام باقر علیه السلام درباره فضیلت شب نیمه شعبان پرسیده شد، فرمودند: «این شب برترین شب بعد از شب قدر است. خداوند متعال در این شب، نعمتهای افزون خود را به بندگانش ارزانی می دارد و به منت خود می آمرزد، در این شب در تقرب به درگاه حضرت حق بکوشید زیرا این شبی است که خداوند متعال بر خود سوگند یاد کرده که هیچ خواهنده و سائلی را تا زمانی که معصیتی را نطلبد، ردّ نکند. همچنین این شبی است که خداوند متعال آن را در برابر لیله القدر که برای حضرت خاتم النبیین صلی الله علیه و آله و سلم قرار داده، برای ما اهل بیت قرار داده است. پس در آن به دعا و ثنا به درگاه خدای متعال بکوشید».

فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share