فیلم سینمایی تشریفات مهدی فخیم زاده (1364)

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل فیلم سینمایی تشریفات مهدی فخیم زاده (1364)1012.24 مگابایت
از سری فیلمهای انقلابی است که به کارگردانی مهدی فخیم زاده و نویسندگی رضا میرلوحی، مهدی فخیم زاده محصول سال ۱۳۶۴ است.

فیلم سینمایی تشریفات مهدی فخیم زاده (1364)

فیلم سینمایی تشریفات مهدی فخیم زاده از سری فیلمهای انقلابی است که به کارگردانی مهدی فخیم زاده و نویسندگی رضا میرلوحی، مهدی فخیم زاده محصول سال ۱۳۶۴ است.

فیلم سینمایی تشریفات مهدی فخیم زاده (1364)

خلاصه داستان فیلم تشریفات :

جوانی مشهور به حسن مطرب برای دزدی وارد خانه ای می شود. در خانه مجاور روحانی ای به نام توحید با موعظه های خود گروهی از اهالی محل را بر ضد نظام سلطنتی می شوراند. پلیس امنیتی برای دستگیری توحید به محله هجوم می آورد. در این میان حسن نیز بازداشت می شود و در زندان به دلیل شباهت به روحانی شکنجه می شود. بازجو پی می برد که او توحید نیست، با وعده و وعید او را به هیت توحید در می آورند و در یک مصاحبه تلویزیونی شرکت می دهند. حسن مطرب که نقش خود را به خوبی بازی کرده است از زندگی مرفهی برخوردار می شود، اما به دنبال برخوردهای مردم کوچه و بازار و پدر توحید، که در زندان با او آشنا شده، از کرده خود پشیمان می شود و علیه نظام سلطنتی سخنرانی می کند. پلیس او را دستگیر و اعدام می کند.

فیلم سینمایی تشریفات مهدی فخیم زاده (1364)

کارگردان: مهدی فخیم زاده
نویسنده : محمدرضا میرلوحی
موسیقی: مرتضی حنانه
سال تولید: 1364 شمسی
موضوع: حادثه ای / انقلابی

فیلم سینمایی تشریفات مهدی فخیم زاده (1364)

بازیگران فیلم تشریفات :

۱- مهدی فخیم زاده ۲- احمد هاشمی ۳- علی شعاعی ۴- مهوش صبرکن ۵- نعمت حقیقی ۶- احمد قدکچیان ۷- رحیم هودی ۸- هوشنگ نیکرفتار ۹- جواد روشنایی ۱۰- افشین ستایشگر ۱۱- کاظم صراطی ۱۲- محمدرضا یوسفی ۱۳- مجتبی هویدی ۱۴- داریوش شیروانی ۱۵- محمد تهرانی ۱۶- رحیم شمشیری ۱۷- رحیم دلجو ۱۸- جلال عالی فکر ۱۹- عزیز خوشرو ۲۰- شاپور کوثریان ۲۱- رمضان فهیم فر ۲۲- حسین موزه ۲۳- علی حوتی نژاد ۲۴- اصغر مهرجو ۲۵- علیرضا یاریگر ۲۶- بهزاد کاظمی ۲۷- علی سامان فر ۲۸- الیاس شهبازی ۲۹- اصغر مهارلو ۳۰- حسین اسدی ۳۱- ایرج قاسمی ۳۲- عبداله انتظاری

Share

دیدگاه‌ها

مممنون