دیدارهای مشکوک جیحون بایراموف در لندن

موضوع: 
دیدارهای مشکوک جیحون بایراموف در لندن!!
به گزارش رسانه‌های باکو، جیحون بایراموف، وزیر خارجه جمهوری آذربایجان که از مهره‌های شناخته شده انگلیس در صحنه سیاسی باکو به شمار می‌رود، در سفر به لندن با شماری از اعضای مجلس انگلیس از جمله اعضای "گروه آذربایجان از تمامی احزاب مجلس انگلیس" و...

دیدارهای مشکوک جیحون بایراموف در لندن

به گزارش رسانه‌های باکو، جیحون بایراموف ، وزیر خارجه جمهوری آذربایجان که از مهره‌های شناخته شده انگلیس در صحنه سیاسی باکو به شمار می‌رود، در سفر به لندن با شماری از اعضای مجلس انگلیس از جمله اعضای "گروه آذربایجان از تمامی احزاب مجلس انگلیس" و نیز استفان دووتی، عضو مجلس و وزیر سایه انگلیس در امور آمریکای شمالی و اروپا و اراضی خارجی انگلیس دیدار کرد.

دیدارهای مشکوک جیحون بایراموف در لندن!!

بر اساس گزارش‌های رسانه‌های باکو در این دیدار، طرفین علاوه بر موضوعات رسمی و تکراری همچون وضعیت مناقشه میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان، در خصوص موضوع اوکراین و امنیت منطقه‌ای و نقش جمهوری آذربایجان در ایجاد "کریدور میانی" (دسیسه به‌اصطلاح دالان زنگزور نیز جزئی از این کریدور محسوب می‌شود) و سایر مسائل موردعلاقه طرفین گفتگو کردند!!

دیدارهای مشکوک جیحون بایراموف در لندن!!

دیدارهای مشکوک جیحون بایراموف در لندن!!

XİN Ceyhun Bayramovun Britaniya parlamentində görüşlərinə dair məlumat yaydı - FOTO

Xarici işlər naziri Ceyhun Bayramov Birləşmiş Krallığa işgüzar səfəri çərçivəsində Birləşmiş Krallıq Parlamentinin Lordlar və İcmalar Palatalarının bir sıra üzvləri, o cümlədən Xarici Əlaqələr Komitəsinin sədri Alisia Kerns, Parlamentin üzvü və Avropa, Şimali Amerika və Böyük Britaniyanın xarici əraziləri üzrə kölgə naziri Stefen Douti, eləcə də Azərbaycan üzrə Bütün Partiyalar üzrə Parlament Qrupunun üzvləri ilə görüşləri keçirilib.

Tərəflər həmçinin Ukraynada vəziyyət, regional təhlükəsizlik məsələləri və qarşılıqlı maraq doğuran digər mövzular barədə fikir mübadiləsi aparıblar.

Share