حمایت خانوادگی از انقلاب

موضوع: 
سید حسین سیدی
انقلاب اسلامی

استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، با انواع و اقسام تهدیدات در مقابل ایران اسلامی موضع گرفته، و می داند که بهترین شیوه برای تخریب انقلاب ما، سست کردن جامعه، با محوریت خانواده ها، با انتشار شبهات در مورد ناکارآمدی نظام اسلامی و زیر سوال بردن دستاوردهای آن در فضای مجازی و غیره است.
خداوند در سوره ممتحنه بعد از ذکر مطالبی در باره حضرت ابراهیم(علیه السلام) یکی از خواسته های او را معرفی می کند.«پروردگارا! ما را مايه گمراهی كافران قرار مده، و ما را ببخش»[1]
تفسیر نمونه در این باره می نویسد: «شاید تعبیر این است که خدایا ما را در چنگال اهل باطل گرفتار مكن، و در برابر آنها مغلوب مساز، مبادا بگويند: اگر اينها بر حق بودند هرگز گرفتار شكست نمى ‏شدند، و اين مايه گمراهى آنها ‏گردد.»[2]
سخنِ خیلی از خانواده های جامعه اسلامی ما این است که خدایا ما را گرفتار نفوذ و توطئه اجانب مفرما. از این رو با هم در تظاهراتها شرکت کرده و فریاد مرگ بر آمریکا و انگلیس و اسراییل سر می دهند. در راهپیمایی ها مشاهده می شود که بسیاری از والدین، فرزندان خود را به دوش می گیرند و در راهپیمایی شرکت می جویند، و بدین وسیله فرزندان خود را با فرهنگ استکبارستیزی آشنا می کنند.
سخن آخر اینکه؛ هر چه خانواده های جامعه ایران اسلامی، دفاع خود را در راهپیمایی ها از نظام اسلامی اعلام دارند، بدون شک پشتوانه محکمی برای نظام اسلامیست. همچنان که با وجود برخی مشکلات کشور و شبهات دشمنان اسلام در مورد ناکارآمدی نظام، این حمایت ها بوده، و با حمایت مردم و خانواده ها، ان شاءالله تیر دشمنان اسلام همانگونه که تا الان به سنگ خورده است، در آینده هم به سنگ خواهد خورد.

پی نوشت:
1ــــ آیه 5 ممتحنه.
2ـــ تفسیر نمونه، ج24، ص22.

Share