بازماندگان شهدای مدافع حرم باید زینبی عمل کنند

آیت الله العظمی نوری همدانی:
آیت الله نوری همدانی

به گزارش خبرنگار ضیاءالصالحین به نقل از حوزه، حضرت آیت الله نوری همدانی امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر، نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی خانه خدا و خانواده شهید محسن حججی که در دفتر معظم له در قم برگزار شد، با ابراز خرسندی از برگزاری حج امسال گفتند: در اسلام به مدیریت و رهبری به صورت ویژه اهمیت داده شده است و به آسانی نمی شود ازاین موضوع مهم گذشت.

در اسلام به مدیریت و رهبری به صورت ویژه اهمیت داده شده است و به آسانی نمی شود ازاین موضوع مهم گذشت
مدیریت حج کار سهل و آسانی نیست و همواره با مشکلات مهمی همراه بوده است که خوشبختانه مسئولین فعلی حج به خوبی از عهده این کار مهم برآمدند

مدیریت حج کاری سخت و مهم است
ایشان با بیان اینکه مدیریت حج کاری سخت و مشکلی است ابراز داشتند: مدیریت حج کار سهل و آسانی نیست و همواره با مشکلات مهمی همراه بوده است که خوشبختانه مسئولین فعلی حج به خوبی از عهده این کار مهم برآمدند.
این مرجع تقلید عنوان کردند:باید شکر گزار خدای متعال باشیم که حج امسال به خوبی انجام شد و از ذات ربوبی بخواهیم که هرساله این مراسم مبارک و مهم بهتر از همیشه برگزار گردد و موانع و مشکلات نیز از سر راه برداشته شود.

ارزش کار شهدای مدافع حرم
حضرت آیت الله نوری همدانی دربخش دیگری از بیانات خویش با اشاره به فداکاری و ایثار شهدای مدافع حرم به ویژه شهید محسن حججی گفتند: شهدای مدافع حرم همگی با بذل جان و ایثار باعث مجد و عظمت اسلام شدند و شهید محسن حججی نیز در این راه مهم و اساسی توانست باعث سرافرازی ایران شود و دشمنان اسلام متوجه شدند که در این کشور اسلامی همواره چنین عزیزانی وجود دارد که حاضرند برای اسلام و عظمت دین خدا قطعه قطعه شوند و این بسیار با ارزش است.
حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: شهید حججی از جریان کربلا و سیدالشهدا(علیه السلام) الگو گرفتند و این کار بسیار مهم ایشان در تاریخ خواهد ماند.

وظیفه بازماندگان شهدای مدافع حرم
ایشان وظیفه بازماندگان شهدای مدافع حرم به ویژه شهید حججی را سنگین توصیف کردند و تاکید کردند: بازماندگان آن شهید بزرگوار به ویژه مادر، همسر و سایر عزیزان آن شهید باید زینبی عمل کنند و کار آن حضرت را انجام دهند.

 

Share