ما از سازمان ملل متحد توقعی نداریم

حضرت آیت الله نوری همدانی؛
آیت الله نوری همدانی
حضرت آیت الله نوری همدانی :یکی از اصول انقلاب از آغاز نهضت امام خمینی مبارزه با صهیونیست ها بوده است و امام عقیده داشتند که این غده سرطانی باید محو شود.

به خبرنگار ضیاءالصالحین به نقل از حوزه,حضرت آیت الله نوری همدانی امروز در ابتدای درس خارج فقه در مسجد اعظم قم جنایات رژیم صهیونیستی و سکوت مجامع بین المللی را محکوم کردند.
این مرجع تقلید گفتند: یکی از اصول انقلاب از آغاز نهضت امام خمینی مبارزه با صهیونیست ها  بوده است و امام عقیده داشتند که این غده سرطانی باید محو شود.
ایشان در ادامه بیان داشتند:  قدس قبله اول مسلمانان است و یک رژیم نامشروع و غاصب آن را غصب کرد، مسلمانان و ملت های آزادی خواه باید با وحدت و همبستگی به مردم فلسطین کمک کنند و تا نابودی این رژیم نامشروع حرکت خود را ادامه دهند.
این مرجع تقلید گفتند:البته ما از سازمان ملل متحد توقعی نداریم، چون با پول میلیارد دلاری عربستان و استکبار اداره می شود و عملاً بعنوان یک سازمان بی خاصیت تبدیل شده است.
حضرت آیت الله نوری همدانی یکی از نقشه های استکبار را ساختن فرقه های دروغین مثل وهابیت و داعش دانستند که به این ترتیب مسلمانان با خودشان درگیر شوند و حاشیه امن برای اسرائیل درست کنند و ابزار اصلی و صحنه گردان آن هم عربستان است، اما ملت های مسلمان بدانند همیشه مسئله اول ما قدس و مبارزه با صهیونیست است.
معظم له، ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، جنایات اسرائیل را محکوم کردند.

Share