ولایت فقیه، ارزش جامعه مهدوی، حتی از دید دشمنان

سید حسن سیدی
ولایت فقیه در قرآن
ولایت فقیه چنان ارزشی برای جامعه مهدوی دارد که دشمنان ایران اسلامی برای تضعیف آن، تمام تلاش های مذبوحانه خود را بکار گرفته اند.

ولایت فقیه یکی از امتیازات جامعه مهدوی است. امتیازی که حتی دشمنان انقلاب به آن واقف هستند. فوکویاما می گوید: «اگر توانستید ولایت فقیه را بزنید بلافاصله پرنده شیعه افت می کند و سقف پروازش کاهش می یابد و تیرهای شما به راحتی به او می خورد.»[1]
دشمنان قسم خورده ایران اسلامی فهمیده اند که ارزش نظام شیعی و نظام مهدوی در چیست؛ بنابراین برای تخریب آن تلاش های مذبوحانه انجام می دهند.
معاندان نظام شیعه و سردمداران کفر، می دانند که ولی فقیه به پشتیبانی حضرت حجت، در راس نظام اسلامی قرار گرفته است و ولی فقیه حافظ ارزشهای جامعه مهدوی است.
. فوکویاما پس از پایان جنگ تحمیلی، یک مهندسی معکوس برای شیعه و یک مهندسی صحیح برای خودشان نوشت. مهندسی معکوس برای شیعیان ایران این است که ابتدا ولایت فقیه را بزنید. تا آن را نزنید نمی توانید به ساحت قدسی کربلا و مهدی موعود تجاوز کنید.[2] سخنان فوکویاما گویای آن است که این نظریه پرداز نظام کفر، شاید این حدیث امام زمان(علیه السلام) را خوانده یا شنیده باشد که می فرماید: «ما در رسیدگى و سرپرستى شما كوتاهى و اهمال نكرده و یاد شما را از خاطر نبرده ایم كه اگر جز این بود، دشوارى ها و مصیبت ها بر شما فرود مى آمد و دشمنان، شما را ریشه كن مى نمودند.»[3] طبق این حدیث، امام مهدی(علیه السلام) عنایت خود را به شیعیان دارد، و ولی فقیه که در راس نظام شیعی است، طبعاً از حمایت بیشتر ایشان برخوردار است زیرا که جامعه مهدوی را به پیش می برد.
خداودندا نظام ولایت فقیه را به نظام امام زمان(علیه السلام) متصل گردان.

پی نوشت:
1ـــ اینجا را کلیک کنید
2ــ همان
3ــ بحار الأنوار (ط - بيروت) ،ج‏53 / 175 / باب 31 ما خرج من توقيعاته ع ..... ص : 150

 

Share