تصویر ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام + فایل لایه باز (PSD)

تصویر ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام

دانلود فایل لایه باز تصویر ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام :

به مناسبت سالروز میلاد با سعادت خورشید ری، حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام تصویری از سری تصاویر عصر انتظار انتخاب و خدمت شما تقدیم می کنیم. تصویر ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام به صورت لایه باز (PSD) مزین به عبارت های «یا عبدالعظیم الحسنی» و «السلام علیک یا اباالقاسم ابن السبط المنتجب المجتبی» می باشد که تصویر خوشنویسی های به کار رفته در این اثر نیز بصورت فایل های جدا در زیر قابل دانلود و استفاده می باشند. امیدواریم از این تصاویر بهره لازم و کافی را ببرید و ما را از دعای خیرتان بهره مند فرمایید. إن شاء الله تعالی.

جهت دریافت تصاویر و فایل لایه باز آن، صلواتی برای تعجیل در فرج و ظهور حضرت بقیة الله الأعظم، امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بفرستید.

شاید دوست داشته باشید :
حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام - ویژه نامه خورشید ری
دانلود کتاب/ حکمت نامه حضرت عبدالعظیم الحسنی (علیه السلام)

دانلود فایل لایه باز تصویر ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام

حاشیه ای بر تصویر ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام :

حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام در چهارم ربیع الثانی 173 ه . ق، در شهر مدینه دیده به جهان گشود. او با امام موسی کاظم علیه السلام ، امام رضا علیه السلام ، امام جواد علیه السلام و امام هادی علیه السلام هم عصر بود. حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام از خرمن علم و معرفت امام جواد علیه السلام و امام هادی علیه السلام به خوشه چینی پرداخت و سرانجام در 15 شوال 252 در شهر ری بدرود حیات گفت.

حضرت عبدالعظیم علیه السلام، فرزند عبداللّه بن علی، از نوادگان امام حسن مجتبی (ع) بود که نسبتش با چهار واسطه به آن حضرت می رسید. عبدالعظیم، از دانشمندان شیعه و از راویان حدیث ائمه ی معصومین (علیهم السلام) و نیز از چهره های بسیار محبوب و مورد اعتماد، نزد اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) به شمار می رفت. دوران وی، گر چه عصر حاکمیت عباسیان و ایجاد خفقان و سخت گیری نسبت به شیعیان بوده است، ولی مدافعان دین و حافظان مکتب که روایات امامان را ثبت و نقل می کردند، نقش عمده ای در پاسداری و صیانت از فرهنگ والای اهل بیت (علیهم السلام) داشتند و این بزرگوار نیز یکی از سنگربانان عقیده ی تابناک تشیع محسوب می شودکه درحفظ و انتشار سخنان ائمه ی اطهار، سخت کوشا بود و ستایشهای فراوان ائمه (علیهم السلام) از وی نشان دهنده ی شخصیت والای علمی و معنوی وی می باشد.

Share