دانلود سریال بشارت منجی (حضرت مسیح علیه السلام)

دریافت ویدئو
در روزگاری که کاهنان، رومی‌ها و حکومت فاسد هیرودس زمام امور یهودیه (فلسطین) را در دست داشتند پیامبری با نشانه توحید و عرفان ظهور کرد. وی در برابر زور و فساد هیرودس و رومی‌ها مقاومت کرد ....

دانلود سریال بشارت منجی (حضرت مسیح علیه السلام)

سریال بشارت منجی با محوریت داستان حضرت مسیح علیه السلام از زبان انجیل برنابا که در سال ۱۳۸۷ در ۱۳ قسمت ساخته شد و در تابستان ۱۳۸۹ روی آنتن شبکه اول سیما رفت.

این سریال که یک نسخه ی سینمایی هم دارد، قبلاً در غرب به نمایش در آمد و بحث های زیادی پدید آورد. این اولین فیلمی است که می گوید مسیح پسر خدا نیست و پیامبری الهی است که برای هدایت بنی اسراییل آمد و بشارت منجی را به بنی اسراییل رساند.

در این فیلم، امپراتوری روم در اورشلیم، بازیچه ی دست یهودی هاست. یهودیان پول فراوانی می دهند که رومی ها، حضرت مسیح (علیه السلام) را دستگیر کنند. رومی ها می گویند شما چرا خودتان دستگیرش نمی کنید؟

آن ها می گویند: ما از پسِ محبوبیت او بر نمی آییم. او محبوب است و شما که بیگانه هستید، او را دستگیر کنید. نکته ی دیگر این که می گویند شما چرا می خواهید این مرد را بکشید؟ او مرده هایتان را زنده می کند، مریض ها و کورهایتان را شفا می دهد. اگر چنین آدمی در روم بود، ما از او خدا می ساختیم یا به او پسر خدا می گفتیم. این آدم متواضع، با اخلاق و قدرتمند ضرری برای شما ندارد.

چرا می خواهید او را بکشید؟ آن ها می گویند: شما کاری نداشته باشید و فقط دستگیرش کنید. آن ها قبول نمی کنند و مدت ها طفره می روند و بعد نقشه می کشند و مردی را مجبور می کنند که عیسی(علیه السلام) را دستگیر کند.

از نکته های جالب سریال، پندهای حضرت مسیح (علیه السلام) است که خیلی از آن ها از انجیل برنابا استخراج شده است و هم چنین معجزات حضرت مسیح(علیه السلام) که مسیحی ها تاکنون چیزی درباره آن نشنیده اند، چون به همه ی حقایق دسترسی نداشته اند.

در این فیلم به سخنرانی های حضرت مسیح (علیه السلام) اشاره شده که در بعضی از آن ها، حضرت مسیح(علیه السلام) از پسر انسان یاد می کند که در آخرالزمان می آید. او به امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) اشاره دارد.

بشارت منجی را باید دید. کارگردان این اثر، فیلم را به امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) تقدیم کرده و گفته امیدوار است منجی عالم بشریت از وی راضی باشد.

نسخه ی سینمایی « بشارت منجی » در جشنواره ی فیلم مذهب امروز، سال ۲۰۰۷ ایتالیا شرکت کرد و توانست جایزه ی گفت وگوی میان ادیان را از آن خود کند. هم چنین از این فیلم در همایش بین المللی دکترین مهدویت تقدیر و در مسابقه ی سینمای ایران برگزیده شد.

دانلود سریال بشارت منجی (حضرت مسیح علیه السلام)

کارگردان : نادر طالب‌ زاده

بازیگران سریال بشارت منجی : احمد سلیمان‌ نیا  | در نقش مسیح  ....   فتحعلی اویسی | در نقش پیلاطیس  ....  مرتضی ضرابی | در نقش یهودا اسخریوطی

کشور سازنده : ایران

زبان‌(های) اصلی : زبان فارسی

انتشار: شبکه اصلی شبکه اول سیما

اولین نمایش : درتابستان ۱۳۸۹

دانلود سریال بشارت منجی

دانلود قسمت اول

دانلود قسمت دوم

دانلود قسمت سوم

دانلود قسمت چهارم

دانلود قسمت پنجم

دانلود قسمت ششم

دانلود قسمت هفتم

دانلود قسمت هشتم

دانلود قسمت نهم

دانلود قسمت دهم

دانلود قسمت یازدهم

دانلود قسمت دوازدهم

دانلود قسمت سیزدهم

Share