نرم افزار و کتاب رنج های حضرت زهرا سلام الله علیها

موضوع: 
دانلود نرم افزار و کتاب رنج های حضرت زهرا سلام الله علیها نوشته سید جعفرمرتضی و حسینی عاملی در نسخه های مختلف از جمله اندروید، ایبوک، پی دی اف و نسخه متنی ورد
رنج های حضرت زهرا

نرم افزار و کتاب رنج های حضرت زهرا سلام الله علیها

دانلود نرم افزار و کتاب رنج های حضرت زهرا سلام الله علیها نوشته سید جعفرمرتضی و حسینی عاملی در نسخه های مختلف از جمله اندروید، ایبوک، پی دی اف و نسخه متنی ورد از سری کارهای خوب بازار دیجیتال قائمیه اصفهان تقدیم شما عزیزان می شود. امیدواریم ضمن دعا برای سلامتی مولای غریبمان، آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، ما را نیز از دعای خیر خود بهره مند سازید. (اللهم عجل لولیک الفرج)

نرم افزار و کتاب رنج های حضرت زهرا سلام الله علیها

مشخصات نرم افزار و کتاب رنج های حضرت زهرا سلام الله علیها :

سرشناسه : عاملی جعفرمرتضی - ۱۹۴۴
عنوان و نام نویسنده: رنج های زهرا سلام الله علیها مولف جعفرمرتضی العاملی مترجم محمد سپهری مشخصات نشر : قم نشر ایام دفتر مطالعات تاریخ و معارف اسلامی ۱۳۷۸.
مشخصات ظاهری : ص ۶۵۶
شابک : 964-91063-0-8‬۱۳۰۰۰ریال ؛ 964-91063-0-8‬۱۳۰۰۰ریال وضعیت فهرست نویسی : فهرستنویسی قبلی یادداشت : عنوان اصلی ماساه الزهراء سلام الله علیها .
یادداشت : کتابنامه ص [۶۳۳] - ۶۵۶
موضوع : فاطمه زهرا سلام الله علیها، ۱۳؟ قبل از هجرت - ق ۱۱
موضوع : شیعه -- دفاعیه ها و ردیه ها
شناسه افزوده : سپهری محمد، ۱۳۴۴ - ، مترجم شناسه افزوده : دفتر مطالعات تاریخ و معارف اسلامی رده بندی کنگره : BP۲۷/۲‭/ع ۲م ۲۰۴۱ ۱۳۷۸
رده بندی دیویی : ۲۹۷/۹۷۳
شماره کتابشناسی ملی : ‭م ۷۸-۵۳۹۱

علّامه متبحّر شیخ الاسلام ملا محمّد باقر مجلسی در مقام ایراد به خلافت خلیفه دوم می‌گوید:
«... ایراد هفدهم: او کوشید خانه‌ی فاطمه سلام الله علیها را که امیرالمؤمنین و فاطمه و حسن و حسین در آن بودند، آتش زند. وی آنان را تهدید کرد و موجبات آزار و اذیتشان فراهم نمود». [490] .
«بنابراین بر پایه‌ی روایات مورد اتّفاق ما و اهل سنت روشن شد که عمر کوشید خانه‌ی فاطمه سلام الله علیها را که علی و فاطمه و حسنین علیهم السلام در آن بودند، به دستور یا با رضایت ابوبکر آتش زند. وی آنان را تهدید کرد و موجبات اذیت و آزارشان شد.
این در حالی بود که منزلت رفیع آنان نزد خداوند و رسول را هیچکس نمی‌تواند انکار کند مگر کسی که از دایره‌ی اسلام خارج شده باشد».

عناوین اصلی کتاب رنج های حضرت زهرا سلام الله علیها شامل:
مقدمه؛ پیشگفتار؛ مظلومیت زهرا؛ متون و آثار؛ درهای خانه های مدینه در عهد رسول خدا؛ پاورقی

نرم افزارهای بیشتر در بازار اندروید ضیاءالصالحین

Share