برگزاری مراسم عزاداری شب اول ایام شهادت حضرت فاطمه‌ زهرا (سلام الله علیها) در پارس آباد

مراسم شب اول دهه ی دوم فاطمیه
شب اول مراسم عزاداری در دهه دوم ایام فاطمیه (سلام الله علیها) توسط بنیاد فرهنگی تربیتی ضیاءالصالحین در مسجد زینبیه (علیها السلام) شهرستان پارس آباد برگزار شد.

مراسم عزاداری شب اول ایام شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) در شهرستان مرزی پارس آباد مغان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ضیاءالصالحین، مراسم عزاداری شب اول ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در شامگاه پنجشنبه 11 بهمن ماه مصادف با آغاز دهه فجر در مسجد زینبیه پارس آباد برگزار شد.

در مراسم عزاداری شب اول ایام شهادت حضرت فاطمه‌ زهرا ، حجت الاسلام صالح عباس زاده مشکینی ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر پایه معارف قرآن و آموزه های اهل بیت علیهم السلام مخصوصا دفاع فداکارانه حضرت صدیقه ی طاهره سلام الله علیها از ولایت و امامت و تسلیم ناپذیری آن شهیده ی مظلوم در برابر طاغوت زمان بود.

وی در ادامه به اهمیت و برکات مجالس ذکر مصائب و مناقب اهل بیت علیهم السلام اشاره کرده و گفت: شبهه های ایجاد شده در فضای مجازی و دلسرد کردن جوانان از نظام شکوهمند اسلامی و ایجاد تفرقه و یاس در بین مردم و شکستن اتحاد آنها از هجمه های دشمنان اسلام و انقلاب است و در مقابل این هجمه های سنگین دشمن ، برپایی مجالس ذکر برای اهل بیت علیهم السلام برنامه های دشمنان را به هم می ریزد.

حجت الاسلام صالح عباس زاده مشکینی مهمترین نقش زنان در جامعه را تربیت فرزند صالح عنوان کرد و گفت: تربیت اولاد صالح را مصداق عینی آیه شریفه هر کس شخصی را بکشد مثل این است که همه مردم را کشته و هر کس شخصی را زنده کند مثل این است که همه مردم دنیا را زنده کرده است بیان کردند.

وی در مراسم عزاداری شب اول ایام شهادت حضرت فاطمه‌ زهرا اظهار داشت: از برنامه های دشمن این است که زنان را به سوی منکرات سوق می دهند و باعث ترویج بی عفتی و بی بندوباری دربین زنان می شوند و برای مردان نیز بی غیرتی را تجویز می کنند. همچنین در ادامه مراسم عزاداری شب اول ایام شهادت حضرت فاطمه‌ زهرا ، آقای کربلایی عین الله حمیدی از ذاکران اهل بیت علیهم السلام به ذکر مصیبت و مرثیه‌ خوانی پرداخت. پایان بخش مراسم با صرف آش نذری همراه بود.مراسم عزاداری شب اول ایام شهادت حضرت فاطمه‌ زهرا

مراسم عزاداری شب اول ایام شهادت حضرت فاطمه‌ زهرا

Share