انیمیشن رستم و سهراب

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل انیمیشن رستم و سهراب770.86 مگابایت
در گذشته های دور جهان در صلح و آرامش بود و دلهای مردم لبریز از محبت و شادی ! اما به ناگهان خورشید محبت در سرزمین توران غروب کرد و از دل تاریکی ها پادشاهی مستبد و حیله گر برخاست که رویای حکومت بر جهان را در سر داشت. او با شعله ور کردن آتش جنگ و خونریزی آرا

انیمیشن رستم و سهراب

انیمیشن رستم و سهراب نام یک انیمیشن ایرانی است که در شهر بروجرد تولید شده است و محصول مشترک مرکز گسترش سینمای مستند و تجربیو استودیو انیمیشن آریا (برادران دالوند) است. کیانوش دالوند کارگردان این اثر سه بعدی است. حق کپی‌ رایت این انیمیشن توسط روسیه و امارات متحده عربی خریداری شد.

انیمیشــن جوانمــردان

خلاصه داستان : 

در گذشته های دور جهان در صلح و آرامش بود و دلهای مردم لبریز از محبت و شادی ! اما به ناگهان خورشید محبت در سرزمین توران غروب کرد و از دل تاریکی ها پادشاهی مستبد و حیله گر برخاست که رویای حکومت بر جهان را در سر داشت. او با شعله ور کردن آتش جنگ و خونریزی آرام  آرام همه سرزمین های دور و نزدیک را به چنگ آورد.

نام این پادشاه تاریکی افراسیاب بود. افراسیاب برای آنکه قدرتش را به دنیا نشان دهد ، باید بزرگترین و متمدن ترین سرزمین آن زمان یعنی ایران را فتح می کرد؛ اما او برای رسیدن به این آرزو با مشکلی بزرگ مواجه بود. وجود پهلوانی ایرانی که همواره افراسیاب را در نقشه های شیطانی اش ناکام می گذاشت و همچون سدی نیرومند در برابر او و لشکریان اهریمن صفتش می ایستاد ... .

عوامل انیمیشن « رستم و سهراب » : کارگردان / کیانوش دالوند ، تهیه‌کننده / داریوش دالوند ، موسیقی / الیزا ایپ و آکادمی موسیقی موتزارت
توزیع‌ کننده / هنر نمای پارسیان ، تاریخ‌ های انتشار / ۱۳۹۲ ، مدت زمان / ۹۱ دقیقه ، کشور ، ایران ، زبان / فارسی

حضور بین المللی انیمیشن « رستم و سهراب » : این انیمیشن در بازار و جشنواره فیلم کن، هفته فیلم‌ های ایرانی ایتالیا (رم)، لهستان و ... شرکت کرده و روزنامه "variety" و مجله " انیمیشن " تبحر ایرانیان را در ساخت و پرداخت این انیمیشن (پویا نمایی) ستوده اند .

 

انیمیشن رستم و سهراب

پدیدآورنده: 
Share