مستند « ایستگاه پایانی دروغ »  شاهدی دیگر بر هیمنه پوشالی غرب

سید حسین سیدی
ایستگاه پایانی دروغ
این شبها از صدا و سیما مستند «ایستگاه پایانی دروغ» پخش می شود. پخش این مستند که نشان از اشراف اطلاعاتی نظام اسلامی بر سرویس های جاسوسی غرب دارد؛ بار دیگر هیمنه پوشالی دنیای غرب را نشان می دهد.

مستند « ایستگاه پایانی دروغ »  شاهدی دیگر بر هیمنه پوشالی غرب

این شبها از صدا و سیما مستند « ایستگاه پایانی دروغ » پخش می شود. پخش این مستند که نشان از اشراف اطلاعاتی نظام اسلامی بر سرویس های جاسوسی غرب دارد؛ بار دیگر هیمنه پوشالی دنیای غرب را نشان می دهد. شکی نیست که این نکته مهم جز با ایستادگی در مقابل دشمنان، به دست نمی آید.

واقعیت دشمنان اسلامی

واقعیت این است که دشمنان نظام اسلامی (و دشمنان اسلام) بیشتر از آنکه ما فکر می کنیم، نقطه ضعف دارند. «لَا يُقَاتِلُونَكُمْ جَمِيعًا إِلَّا فىِ قُرًى محُّصَّنَةٍ أَوْ مِن وَرَاءِ جُدُرِ بَأْسُهُم بَيْنَهُمْ شَدِيدٌ تحَسَبُهُمْ جَمِيعًا وَ قُلُوبُهُمْ شَتى‏؛ آنها هرگز با شما بصورت گروهى نمى‏ جنگند جز در دژهاى محكم يا از پشت ديوارها! پيكارشان در ميان خودشان شديد است، (اما در برابر شما ضعيف!) آنها را متحد مى ‏پندارى، در حالى كه دلهايشان پراكنده است‏.»[1] این آیه اگر چه در مورد جنگ نظامی است ولی واقعیت دشمنان اسلام را در هر جنگی(اقتصادی، اطلاعاتی و ...) نشان می دهد. دشمنان اسلام و انقلاب اگر چه با تبلیغات بسیار و دروغ های شاخدار در صدد تخریب نظام هستند(همان گونه که در مستند نشان می دهد)؛ اما ضعیف تر از آنی هستند که خود و مرعوب شدگان داخلی آنها فکر می کنند؛ ولی چنان که گفته شد این مهم در سایه مجاهدت و پایمردی به دست می آید. همان طور که قرآن می فرماید: «لا تَهِنُوا وَ لا تَحْزَنُوا وَ أَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ‏ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنينَ؛ و هرگز (در برابر دشمن) سست نشويد و (از مصائبى كه بر شما وارد مى ‏شود) غمگين مباشيد كه شما برتريد اگر مؤمن (واقعى) باشيد.»[2] این آیه به نیروهای اطلاعاتی کشور اسلامی ما می آموزد که با قوت به کار خود ادامه دهید و از عده و عده سرویس های جاسوسی غرب نهراسید. آنها شاید بتوانند برای شما مشکلاتی ایجاد کند اما به فضل خدا و با ایستادگی شما پیروز نخواهند بود. «لَنْ يَضُرُّوكُمْ إِلاَّ أَذىً وَ إِنْ يُقاتِلُوكُمْ يُوَلُّوكُمُ الْأَدْبارَ ثُمَّ لا يُنْصَرُونَ؛ آنها (دشمنان) به شما جز اندك آزارى نمى ‏رسانند، و اگر با شما بجنگند به شما پشت مى ‏كنند، آن گاه يارى نمى ‏شوند.»[3]

نتیجه آنکه؛ در هر جنگی که دشمنان اسلام و انقلاب بر ضد نظام اسلامی بر پا می کنند؛ طبق وعده الهی، کاری از پیش نخوهند برد به شرطی که ایستادگی و پایمردی چاشنی کار باشد(مثل پیروزی دردفاع مقدس و پیروزی در عملیات های متعدد ضد جاسوسی(مستند اخیر) و شکار اطلاعاتی ریگی، آن تروریست سقط شده.

دانلود فیلم :
مستند ایستگاه پایانی دروغ - قسمت اول
مستند ایستگاه پایانی دروغ - قسمت دوم

مستند ایستگاه پایانی دروغ

پی نوشت:
1ــــ حشر/14
2ــ پیشین/139
3ــ همان/111

Share