تصویر ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها​​ + فایل لایه باز (PSD)

حضرت زهرا سلام الله علیها

تصویر ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها​ + فایل لایه باز (PSD)

تصویر ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها​ به همراه فایل لایه باز (PSD) آن که به همت مجموعه عصر انتظار تهیه شده و خدمت شما عزیزان همیشه همراه تقدیم می گردد.

تصویر ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها​ + فایل لایه باز (PSD)

بیشتر بخوانید : میلاد حضرت زهرا علیها سلام - ویژه نامه ریحانه النبی

پیشاپیش فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها​ و روز مادر را به همه شما عزیزان تبریک و شادباش عرض می کنیم.

به مناسبت ایام با سعادت ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها تصویری مزین به عبارت مبارک «السلام علیک یا فاطمه الزهراء» و فرازی از دعای توسل «یا فاطمه الزهراء یا بنت محمد یا قره عین الرسول» می باشد. امید است از این تصویر به بهترین وجه ممکن بهره کافی را ببرید و ما را نیز از دعای خیر خودتان بهره مند بفرمایید. إن شاء الله تعالی.(تصاویر خوشنویسی های بکار رفته در طرح به فایل ها ضمیمه شده اند)

جهت دریافت و دانلود تصویر و فایل لایه باز آن ، یک صلوات برای سلامتی و تعجیل در فرج و امر ظهور مولای غریبمان ، آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بفرستید. (اللهم عجل لولیک الفرج والعافية والنصر واجعلنا من خیر اعوانه و انصاره)

تصویر ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها​ + فایل لایه باز (PSD)

توجه : هر گونه استفاده از تصاویر (در انواع قالب های مختلف مثل بنر ، پوستر و یا امور تجاری) که موجب نشر فرهنگ ناب اسلامی می شود موجب رضایت و خوشحالی ما است.

عناصر استفاده شده در طرح ها یا توسط عصر انتظار طراحی شده اند و یا از سایت های مختلف از طریق جستجوی اینترنتی (وب گردی) به دست آمده اند، لذا منبع اصلی تصاویر در صورت مشخص بودن ، در توضیحات طرح ذکر خواهد شد ، در غیر اینصورت مسؤولیت رعایت حقوق کپی رایت بر عهده استفاده کننده خواهد بود.

با تشکر و آرزوی توفیقات روزافزون

یا علی مدد

پدیدآورنده: 
Share