فیلم سینمایی خدا نزدیک است 1385 با کیفیت عالی

دریافت ویدئو
فیلم سینمایی خدا نزدیک است به کارگردانی و نویسندگی علی وزیریان و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی ساخته سال ۱۳۸۵ هجری شمسی است. این فیلم در مهر ۱۳۸۶ هجری شمسی همزمان با عید فطر بر روی پرده سینما رفت.

دانلود فیلم سینمایی خدا نزدیک است 1385 با کیفیت عالی و پخش آنلاین

فیلم سینمایی خدا نزدیک است به کارگردانی و نویسندگی علی وزیریان و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی ساخته سال ۱۳۸۵ هجری شمسی است. این فیلم در مهر ۱۳۸۶ هجری شمسی همزمان با عید فطر بر روی پرده سینما رفت. فیلم در بخش های فیلم های اول و فیلم های میهمان بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر شرکت داشته است و توانسته دیپلم افتخار بخش فیلم های اول این جشنواره را از آن خود کند. همچنین این فیلم در بیست و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر در بخش پوستر (اعلان دیواری) نیز شرکت داشته است. این فیلم در یازدهمین جشن خانه سینما نیز شرکت داشته است فیلم خدا نزدیک است در دهمین جشنواره بین المللی فیلم سینما و دین در کشور ایتالیا و دهمین جشنواره بین المللی فیلم داکا در کشور بنگلادش نیز حضور داشته است و برنده جایزه دون تونینو بلو در سال ۲۰۰۷ میلادی از جشنواره فیلم های مذهبی ایتالیا بود.

نام فیلم: خدا نزدیک است
کارگردان: علی وزیریان
سال تولید: 1385هجری شمسی
موضوع: عاشقانه / مذهبی

بازیگران فیلم سینمایی خدا نزدیک است :

۱- بابک حمیدیان ۲- الناز شاکردوست ۳- سعید نیک پور ۴- مینا جعفرزاده ۵- صفر روحی ۶- الهه باوند ۷- رضا ترکمان ۸- مجید بابایی ۹- میثم رازفر ۱۰- سیده خدیجه موسوی ۱۱- کربلایی قربان درویش ۱۲- شمیم السادات میرجانی ۱۳- کیمیا میرشهیدی

خلاصه داستان فیلم سینمایی خدا نزدیک است :

رضا با موتور مسافرکشی می کند. او در نگاه اهالی، شیرین عقل است، لیکن در باطن جوانی با عاطفه و مهربان و برخوردار از سلامت کامل ذهنی است. در نزدیکی محل زندگی رضا، روستای کوچکی است که بخشی از جاده آن در مسیر سیل ویران شده است. اهالی برای تردد به آنجا ناچارند با موتورهای مسافرکش و از راه جنگلی عبور کنند. در همین ایام، لیلا معلم جدید روستا از راه می رسد و برای رفتن به مدرسه ناچار می شود با موتور سفر کند. رضا دلباخته لیلا شده، رفته رفته احوالاتش به گونه ای تغییر می یابد که مادرش او را برای شفا به امامزاده می برد.

دانلود فیلم سینمایی خدا نزدیک است 1385 با کیفیت عالی و پخش آنلاین

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share