فیلم سینمایی روز سوم - با کیفیت عالی

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل دانلود فیلم سینمایی روز سوم 1385 با کیفیت خوب950.2 مگابایت
فیلم سینمایی روز سوم عنوان ششمین فیلم سینمایی محمدحسین لطیفی در مقام کارگردان و ساخت سال ۱۳۸۵ هجری شمسی است. این داستان برداشتی آزاد از یک ماجرای واقعی می‌باشد که درآن همه عوامل زنده می مانند.

دانلود فیلم سینمایی روز سوم 1385 با کیفیت عالی

فیلم سینمایی روز سوم عنوان ششمین فیلم سینمایی محمدحسین لطیفی در مقام کارگردان از سری فیلمهای دفاع مقدس و ساخت سال ۱۳۸۵ هجری شمسی است. این داستان برداشتی آزاد از یک ماجرای واقعی می باشد که درآن همه عوامل زنده می مانند.

نام فیلم : روز سوم
کارگردان : محمدحسین لطیفی
سال تولید : 1385 هجری شمسی
موضوع : دفاع مقدس
تهیه کننده : علیرضا جلالی
نویسنده : مهدی سجاده چی

بازیگران فیلم سینمایی روز سوم :

حامد بهداد ، پوریا پورسرخ ، باران کوثری ، برزو ارجمند ، مهدی صبایی ، شهرام قائدی ، مرتضی زارع ، مالک سراچ ، مجید یاسر ، مهدی ساکی …

خلاصه داستان فیلم سینمایی روز سوم :

 این فیلم، روایت آخرین روزهای مقاومت در بخش غربی خرمشهر در سال ۱۳۵۹ هجری شمسی است. سمیره و رضا، خواهر و برادری که همراه سایر مردم در حال مقاومت هستند. حلقه محاصره دشمن تنگ تر می شود و در نتیجه سمیره که پاهایش شکسته است و نمی تواند فرار کند در خانه باقی می ماند، رضا تصمیم می گیرد سمیره را در حیات خانه در یک موقعیت نسبتا خوب با کمی غذا خاک کند تا شبانه بیاید و وی را فراری دهد. در این بین خواستگار قبلی سمیره که به جمع نیروی نظامی عراق پیوسته و روزی همکار او در مدرسه خرمشهر نیز بوده است، به عنوان یک فرمانده عراقی به این منطقه می آید و خانه رضا و سمیره را اشغال می کند و برای نگهبانی از آنجا نیز دو مامور قرار می دهد …

……………………..

دانلود فیلم با کیفیت حجم
خوب 950 مگابایت
عالی 1.19 گیگابایت

فیلم سینمایی روز سوم - با کیفیت عالی

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share