مولودی ولادت امام زین العابدین علیه السلام - حاج محمود کریمی

دریافت ویدئو
در این کلیپ کوتاه ، مولودی ولادت امام سجاد علیه السلام را با نوای حاج محمود کریمی به مناسبت پنجم شعبان سالروز میلاد پربرکت امام علی بن الحسین (علیه السلام) مشاهده می فرمایید.

مولودی ولادت امام زین العابدین علیه السلام - حاج محمود کریمی

در این کلیپ کوتاه 7 دقیقه ای، مولودی ولادت امام زین العابدین علیه السلام را با نوای دلنشین حاج محمود کریمی به مناسبت پنجم شعبان سالروز میلاد پربرکت امام علی بن الحسین (علیه السلام) مشاهده می فرمایید.

مولودی ولادت امام زین العابدین

امام سجاد علیه السلام در تمامی صفات بارز انسانی، فضیلت و اخلاق در حد اعلای کمال بوده اند. سیدالساجدین علیه السلام عالی ترین، بردبارترین، پارساترین و محترم ترین شخصیت زمان خویش به شمار می رفته و دارای زبانی گویا و فصیح و برخوردار از اخلاق کریمه بوده اند. ایشان با مردم بسیار مهربان و نسبت به نیازمندان و فقیران بسیار مهربان و بخشنده بودند. شخصیت آن امام همام چنان بود که دوست و دشمن را تحت تأثیر قرار می داد تا آنجا که یزید بن معاویه پس از «واقعه حرِّه» که دستور داد کلیه اهالی مدینه با وی بیعت کنند تنها امام سجاد علیه السلام را از این فرمان استثناء کرد.
سیدالساجدین علیه السلام دارای القاب بسیاری هستند که معروفترین آنها سجاد و زین العابدین است. مردم گوهرشناس و عارفان حق جو ـ آن هم نه تنها شیعیان بلکه همه کسانی که در دوران ظلمت و خفقان آمیز آن زمان، در پی گوهری شب افروز بودند ـ ایشان را با القابی چون امام مؤمنان ، سید عابدان، چراغ شب زنده داران، پیشوای زاهدان، مهتر پرهیزگاران و زیور صالحان می خواندند و این همه، نه از سر طمع ، تملق و غلو، بلکه از سر صدق و راستی بود. 

مولودی ولادت امام زین العابدین

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share