فیلم سینمایی موج طوفان 1359 با کیفیت عالی

دریافت ویدئو
در فصل صید مروارید صیادی به نام عاشور مرواریدی پیدا می کند که به نظر بقیه صیادان، بزرگترین مروارید جهان است. از آن پس یک سلسله ماجرا و مشکلات برای عاشور به وجود می آورند که مروارید را از کف او خارج کنند.

دانلود فیلم سینمایی موج طوفان 1359 با کیفیت عالی

فیلم سینمایی موج طوفان به کارگردانی و نویسندگی منوچهر احمدی ساختهٔ سال ۱۳۵۹ هجری شمسی با برداشتی از رمان مروارید نوشته جان اشتاین بک نویسنده مشهور آمریکایی است.

نام فیلم : موج طوفان
کارگردان : منوچهر احمدی
گروه موسیقی :
۱- کامبیز روشن روان - آهنگساز
۲- منوچهر احمدی - شعر
۳- مهرداد کاظمی - خواننده
سال تولید : 1359 هجری شمسی
مدت فیلم : 77 دقیقه
موضوع : اجتماعی

بازیگران فیلم سینمایی موج طوفان :

۱- منوچهر احمدی ۲- محبوبه بیات ۳- هادی اسلامی ۴- بهروز مسروری ۵- عنایت بخشی ۶- شاهرخ غیاثی ۷- گلچهره سجادیه ۸- خلیل انصاری ۹- ابوالقاسم بهادر ۱۰- ناصر اشکانی ۱۱- رباع مقامی ۱۲- سعید کمیجانی ۱۳- حسین حقیقی ۱۴- معصومه تقی پور

خلاصه داستان فیلم سینمایی موج طوفان :

در یکی از بنادر جنوب صیادی به نام عاشور بزرگ ترین مروارید را صید می کند. سودجویان و دلالهای مروارید درصددند تا مروارید را از چنگ او درآورند. بین عاشور و دلال ها نزاع سختی در می گیرد. عاشور ناخواسته یکی ازآن ها را به قتل می رساند و به همراه همسر و فرزندش می گریزد . دلال های مروارید با اجیر کردن فردی به تعقیب او می پردازند. اهالی روستای ساحلی ابتدا با عاشور همدردی می کنند و سپس همراه او بر ضد باند دلالان و سودجویان می شورند...

فیلم سینمایی موج طوفان

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share