انیمیشن سینمایی قلب خورشید

دریافت ویدئو
انیمیشن « قلب خورشید » در روزگاری دور وطن ما ایران روزهای سختی رو پشت سر گذاشت... بسیاری از شهر ها مورد هجوم یاغیان قرار می گرفت . . . اما هیچکس به فکر این مردم ستمدیده نبود...

انیمیشن سینمایی قلب خورشید - داستان عیاران پهلوان از شبکه جهانی جام جم

فیلم سینمایی قلب خورشید یک اثر حماسی و تاریخی است که در قرن سوم هجری در سرزمین سیستان اتفاق می افتد که زادگاه پهلوانان اسطوره ای نظیر زال و رستم و عیارانی چون یعقوب لیث است.

خلاصه داستان انیمیشن سینمایی قلب خورشید :

انیمیشن « قلب خورشید » در روزگاری دور وطن ما ایران روزهای سختی رو پشت سر گذاشت... بسیاری از شهر ها مورد هجوم یاغیان قرار می گرفت . . . اما هیچکس به فکر این مردم ستمدیده نبود...هم از این وضعیت به سطوح آمده بودند اما چاره ای جز تحمل نداشتند تا اینکه در سرزمین سیستان زادگاه پهلوان بزرگ رستم دستان، گروهی از سلحشوران محلی به پا خواسته و برای برپایی عدالت باریه درماندگان قیام کردند، این گروه عیاران نام داشتند... اونا سال ها جنگیدند و سرانجام موفق شدند یاغان را سرکوب کرده و امنیت و آرامش را در قسمت وسیعی از ایران برقرار کنندف از آن زمان به بعد عیارها با نام پهلوان ها در ایران شهرت پیدا کردند... در شهر زرنج در سیستان زورخانه ای قرار دارد که قهرمانان بزرگی را در خود پرورش داده است. آنها تصمیم می گیرند برای تزکیۀ نفس راهی یک سفر طولانی شوند تا گوهر وجود خود را از آیین فتوت و جوانمردی متبلور کنند.

کارگردان : احمد علمدار
نویسنده : مریم رجایی، داود هاشم زاده
انیماتور : محمدرضا ملکان، محمد زحمتی، علی اکبر عفت پناه، ملیحه جانفدا
موسیقی : موسی نازلی
تکنیک : سه بعدی کامپیوتری
مدت : 1 ساعت 29 دقیقه
کشور سازنده : جمهوری اسلامی ایران
سال ساخت : 1394 شمسی
تهیه شده در : مرکز پویانمایی صبا

انیمیشن سینمایی قلب خورشید

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share