دانلود فیلم سینمایی آخرین پرواز (1368)

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل دانلود فیلم سینمایی آخرین پرواز245.24 مگابایت
یک سرگرد خلبان به نام «ناصر خرسندی» پسر فلج خود، «حمید» را همراه همسرش «اکرم»، برای معالجه به فرانسه می فرستد.

دانلود فیلم سینمایی آخرین پرواز (1368)

فیلم سینمایی آخرین پرواز از سری فیلمهای دفاع مقدس به کارگردانی احمدرضا درویش است. این فیلم محصول کشور ایران و تولید سال ۱۳۶۸ شمسی است.

خلاصه داستان فیلم سینمایی آخرین پرواز :

یک سرگرد خلبان به نام «ناصر خرسندی» پسر فلج خود، «حمید» را همراه همسرش «اکرم»، برای معالجه به فرانسه می فرستد. آن ها در خانه ی‌ «مجید»، برادر «اکرم» ‌ساکن می شوند. یک گروه تروریستی آن ها و زن مسن صاحب خانه را در داخل آپارتمان به گروگان می گیرند و با ارسال نوار ضبط شده ای برای «ناصر» از او می خواهند که برای نجات گروگان ها هواپیمای خود را در خاک عراق فرود آورد. از طرف دیگر شوهر زن صاحب خانه که از غیبت همسرش نگران شده ماجرا را به پلیس اطلاع می دهد و در طی عملیاتی برای نجات دادن گروگان ها افراد مهاجم و «مجید» کشته می شوند. «ناصر» که هواپیمای خود را به پرواز در آورده، بدون اطلاع از این موضوع، پایگاه دشمن را بمباران می کند.

بازیگران فیلم سینمایی آخرین پرواز :

۱- نعمت جهانفرد ۲- فرامرز صدیقی ۳- سرور رجایی ۴- مهدی وثوقی راد ۵- حسین نجفی ۶- عباس مرادی ۷- فرشته صبوری ۸- کیمیا سماکار ۹- عبدالرضا اکبری ۱۰- مهشید افشارزاده ۱۱- اصغر قزلباش ۱۲- علی اصغر گرمسیری ۱۳- اکبر سنگی ۱۴- حسین خانی بیک ۱۵- ملیحه نظری ۱۶- الیزا جوهری ۱۷- مهدی قزلباش ۱۸- اعلاء کیشانی ۱۹- رضا بنفشه خواه ۲۰- مجید جهانتاب ۲۱- حسین سلیمان جاه ۲۲- هادی مشیرنیا ۲۳- کیوان رستم نژاد ۲۴- بهروز پیروزیان ۲۵- حسین حضرت نیا ۲۶- فخرالدین صدیق شریف ۲۷- پرویز شفیع زاده

فیلم سینمایی آخرین پرواز

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share