فیلم سینمایی عمه ماه منیر

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل فیلم سینمایی عمه ماه منیر333.69 مگابایت
عمه ماه منير با شروع ماه رمضان برای درمان به منزل نوه برادرش در تهران می‌ آيد و با خود روح معنويت و تمام گذشته (اصالت‌ها، آداب و سنن) را به همراه می‌ آورد ...

فیلم سینمایی عمه ماه منیر

فیلم سینمایی عمه ماه منیر به کارگردانی شهره لرستانی با هنرمندی فاطمه گودرزی و حسن پورشيرازی تولید سال 1386 شمسی، پخش شده از شبکه تهران به مدت 99 دقیقه...

فیلم سینمایی عمه ماه منیر

بازیگران فیلم سینمایی عمه ماه منیر :

فاطمه گودرزی ، حسن پورشيرازی، افسر اسدی.

خلاصه داستان فیلم سینمایی عمه ماه منیر :

عمه ماه منير با شروع ماه رمضان برای درمان به منزل نوه برادرش در تهران می آيد و با خود روح معنويت و تمام گذشته (اصالت ها، آداب و سنن) را به همراه می آورد، از آنجايی كه خانواده نوه برادرش گرفتار هستند، ناچار می شود تنهايی به دكتر برود كه در راه بازگشت گم می شود .

فاطمه گودرزی در ” فیلم عمه ماه منیر “

وی درباره استقبال احتمالی مخاطبان از ماه منیر گفت: از آنجا که مردم به نوعی با سوژه فیلم درگیرند، خیلی راحت می توانند با آن ارتباط برقرار کنند. بحث میهمان ناخوانده از گذشته همواره سوژه ای ملموس و در عین حال جذاب برای مردم بوده که ما در ماه منیر به صورت ملودرام به این موضوع پرداخته ایم. در هر صورت فیلم قابلیت جذب مخاطب را دارد.

لرستانی با اشاره به کاستی هایی که ممکن است در چنین فیلم هایی وجود داشته باشد، تصریح کرد: از مردم می خواهم کمی چشمپوشی داشته باشند و بدانند چنین فیلم هایی با امکانات محدود تولید می شود. ما نهایت تلاشمان را برای تولید اثری باکیفیت مبذول داشتیم و کاستی های فیلم به عوامل متعددی مربوط می شود.

بازیگر فیلم موفق لیلی با من است پس از تجربه کارگردانی چند فیلم کوتاه قصد داشت فیلم سینمایی چیپس، ماست، موسیر را تولید کند. او در این باره گفت: به چند دلیل ماه منیر را زودتر از چیپس، ماست، موسیر ساختم که مهم ترین آن کسب تجربه تولید فیلم 90 دقیقه ای بود. از سویی حدود چهار سال است با سوژه فیلم ماه منیر درگیرم و دوست داشتم آن را بسازم.

لرستانی درباره زمان ساخت فیلم جدیدش افزود: منتظرم فیلم پخش شود تا با دست پر سراغ یکی از تهیه کنندگان بروم. احتمالا در فیلم جدیدم از حضور محمدحسین لطیفی به عنوان مشاور کارگردان بهره خواهم برد.

فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share