دانلود مستند من مدیر جلسه ام با کیفیت خوب

دریافت ویدئو
موضوع: 
مستند من مدیر جلسه ام روایتی از جلسه نمایندگان نامزدهای انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری با رهبر معظم انقلاب است.

دانلود مستند من مدیر جلسه ام با کیفیت خوب

فیلم مستند من مدیر جلسه ام روایتی از جلسه نمایندگان نامزدهای انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری با رهبر معظم انقلاب است. این جلسه زمانی برگزار می شود که برخی از نامزدها، پس از اعلام نتایج، ادعای تقلب می کنند. محتوای سخنان حاضران در این جلسه، ابعاد مهمی از پشت پرده جریان انتخابات 88 را مشخص می کند.

مطالب پیشنهادی : فتنه و فتنه گران - ویژه نامه فتنه گران قانون گریز

دانلود مستند من مدیر جلسه ام با کیفیت خوب

حماسه 9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است ، روزی که مردم کشورمان پس از هتک حرمت عاشورای حسینی در سال 88 ، صبرشان در برابر اغتشاشات و نا امنی های به وجود آمده توسط فتنه گران ، لبریز شد و با حرکتی عظیم پاسخی محکم به دشمنان داخلی و خارجی دادند.

9 دی خط  و مرزی بود، بین مردم و کسانی که قصد سوء استفاده از احساسات عمومی در فضای غبار آلود فتنه 88 را داشتند، به عبارت دیگر باز هم خون مقدس امام حسین (علیه السلام)  شاخصی شد که حق از باطل را متمایز کند.

تنها چند روز بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 ،  رهبر معظم انقلاب در جلسه ای با مدیریت خودشان و دعوت از نمایندگان 4 کاندیدای حاضر در انتخابات و شنیدن سخنان آن ها  ، درصدد بودند تا از مشکلات بعدی جلوگیری کنند.

شرح این جلسه در قالب مستندی به نام «من مدیر جلسه ام»   بر اساس سخنان یکی از اعضای حاضر در جلسه به مدت 21 دقیقه منتشر شده است که در ادامه میتوانید آن را مشاهده یا در دو کیفیت خوب و کیفت پایین ، دانلود کنید.

گفتنی است مستند «من مدیر جلسه ام»  یکی از آثار شاخص  و پرطرفدار جشنواره مردمی عمار است.

پدیدآورنده: 
Share