تصویر میلاد امام رضا علیه السلام/ یا ثامن الائمه + فایل لایه باز

تصویر ولادت امام رضا علیه السلام
تصویر متن/ یا ثامن الائمه

تصویر میلاد امام رضا علیه السلام/ یا ثامن الائمه + فایل لایه باز (PSD)

به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت و سالروز ولادت امام رضا علیه السلام، تصویری مزین به عبارت مبارک «یا ثامن الائمه» با عنوان تصویر میلاد امام رضا علیه السلام/ یا ثامن الائمه به همراه فایل لایه باز آن از سری کارهای عصر انتظار خدمت شما گرامیان تقدیم می کنیم.

برای دریافت تصویر میلاد امام رضا علیه السلام، یک صلوات برای تعجیل در ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بفرستید.

مطالب مرتبط  و پیشنهادی : میلاد امام رضا علیه السلام - ویژه نامه شمس الشموس

تصویر میلاد امام رضا علیه السلام/ یا ثامن الائمه + فایل لایه باز (PSD)

تذکر: هرگونه استفاده از تصاویر(در قالب بنر، پوستر و یا امور تجاری) که موجب نشر فرهنگ اسلامی می شود موجب خوشحالی و رضایت ماست ولی مالکیت فایلها در اختیار عصر انتظار می باشد و هیچ شخص و گروهی، اجازه قرار دادن هیچ گونه محدودیتی در استفاده از فایلها را نخواهد داشت.

عناصر استفاده شده در طرحها یا توسط عصر انتظار طراحی شده یا از سایتها و از طریق وبگردی و... به دست می آیند، منبع اصلی تصاویر در صورت مشخص بودن، در توضیحات طرح ذکر خواهد شد، در غیراینصورت مسؤولیت رعایت حقوق کپی رایت برعهده استفاده کننده خواهد بود.

تصویر میلاد امام رضا علیه السلام/ یا ثامن الائمه + فایل لایه باز

عصر انتظار: سلام. با اینکه متن بالا رو نوشتیم باز هم یه سری افراد سوال میکنن و راجع به «معنای متن بالا» سوال میکنن.

خیلی واضح توضیح میدم. اگر نگران کپی رایتید می تونید برید به یه طراح حرفه ای گرافیک سفارش بدید و باهزینه از چند صدهزار تا چندمیلیون تومان برای شما یه طرح گرافیکی صفر تا صدو تولید و طراحی کنه. اینجوری مطمئنید که همه کار تولیدیه و قانون کپی رایت مراعات شده...

در اکثر موارد نگرانی افراد در مورد قانون کپی رایت طوری نیست که حاضر بشن هزینه تولید یه طرح گرافیکیو پرداخت کنن و فقط حاضرن به صورت زبانی از عدم اجرای قانون کپی رایت ابراز نگرانی کنن.

حالا بر فرض مثال ما یه طرح لایه باز با ۱۰۰لایه در سایت گذاشتیم. مثلا در یکی از لایه ها نیاز به بکگراند با طرح ابر داریم. با جستجوی توی گوگل به یه سری تصاویر ابر میرسیم. یکیو انتخاب و استفاده میکنیم. اینجا به نظر شما چطور باید بفهمیم که تولید کننده واقعی تصویر یا عکاس ابر کی بوده؟ چطوری باید پیداش کنیم؟ اگر در خود عکس یا سایت مربوطه توضیحاتی نوشته باشه ما هم اونو در متن ذکر خواهیم کرد.

این مورد میتونه برای هر تصویری که در طرحها استفاده میشه اتفاق بیفته مثلا برای نقاشی یک گل یا یک طرح اسلیمی یا...

تا جایی که در توان ما بوده و اطلاع داشتیم در توضیحات طرحها نوشتیم که مثلا کادر تولید شده در این طرح با استفاده از براش هوشمند بوده و یا نقاش این طرح فلان شخص بوده و یا و موارد شبیه به این...

حالا هرکسی میخواد از این طرحها استفاده کنه و نگران قانون کپی رایته 2راه داره:
یا اینکه هزینه چند میلیونی تولید کامل یک طرح گرافیکیو بپردازه
یا اینکه زحمت بکشه، خودش بگرده منبع اصلی و تولید کننده اصلی تمام تصاویر و المانهای به کار رفته در تمام لایه های طرحو پیدا کنه و ازشون رضایت بگیره.

دیگه تصمیم و انجام اون با خود شماست 

پدیدآورنده: 
Share